Spring naar bijdragen

Vrijdag laatste Ekdom en Stenders. Anyone??

Featured Replies

Geplaatst

Hallo radiovrienden,

Is er toevallig iemand die vrijdag de laatste Effe Ekdom (en aansluitend de laatste Rob Radio met Rob Stenders) vastlegt? Zo ja, zou iemand deze uren tussen 12 en 16.00 uur dan willen delen?

's Avonds van 22.00 tot 01.00 zijn de laatste uren van Stenders op 3. Geldt wat mij betreft het zelfde voor. Hoewel het me niet zou verbazen als hij er a la Meurders tussenuit knijpt en helemaal geen laatste show op 3 wil.

Alvast dank, Edwin

Geplaatst

Ik neem de uitzending vrijdag wel voor je op. Alleen de uitzending van Rob Stenders lukt mij niet om het op te nemen

Ik zal de uitzending a.s vrijdag gelijk delen

Bryan

Geplaatst

De programma's van Stenders zijn gewoon te beluisteren en te downloaden via de site van Powned (of abonneer op de podcast)!

Indien gewild wil ik die zaterdag wel posten!

Geplaatst
  • Auteur

Wist ik niet, Chris,

Als je ze wilt posten, heel graag.

Bedankt alvast.

Edwin

Opvallend overigens dat voor de overstap van 3 naar 2 van Ekdom zoveel aandacht is en je tegelijk niemand hoort over Stenders die op hetzelfde moment dezelfde switch maakt. Is toch een veel opvallender gebeurtenis. Na 30 jaar!

Geplaatst
  Op 30-7-2015 om 13:22 zei rauhfaser:

Opvallend overigens dat voor de overstap van 3 naar 2 van Ekdom zoveel aandacht is en je tegelijk niemand hoort over Stenders die op hetzelfde moment dezelfde switch maakt. Is toch een veel opvallender gebeurtenis. Na 30 jaar!

En wat te denken van de aandacht bij de switch van Radio 2 naar Radio 2 van Frits Spits enige tijd geleden?

gr.thijs

Geplaatst

Hierbij de laatste Stenders Late Vermaak van vrijdag 31 juli 2015 op 3FM.
(Vrimibo moet nog even wachten, podcast was niet goed op de site gezet. 3FM is er mee bezig!)

Deze inhoud is verborgen
Geplaatst

Juul, ben het hier zo mee eens. Ekdom is slechts een pleaser, terwijl Stenders echt zoveel relevanter is.

• 1 year later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.