Spring naar bijdragen

6095 kHz KBC ?

Juul

Aanbevolen berichten

Ik denk ik zet m'n R70 ontvanger weer eens aan en draai naar 6095 kHz.

Ik hoor grappige platen, "non stop muziek  tot 12.00 uur" zegt iemand.

En dan wordt er een plaat gestart en na een paar seconden is het 12.00 uur Ned. tijd en op de sec. gaat de zender uit de lucht.

En dan helemaal niks meer................

Dus als luisteraar, ik denk vrachtwagen mensen met KG aan boord, wordt je "in de steek gelaten, zoek het zelf maar lekker uit....."

Da's toch raar. Wat is dan de zin van dergelijke uitzendingen? Gaat de vrachtwagenchauffeur  nu ineens wat anders doen?  Is ie op de plaats van bestemming?

Of zijn de uitzendingen gewoon een hobby project en de luisteraar?, ach.........

Zo maar wat zaken die in mij opkomen.......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag Juul

Op 6095 kHz (en ook op 1602 AM) wordt elke werkdag tussen 10:00 - 12:00 Nederlandse tijd Transportradio met Bob van Beeten uitgezonden. Om 12:00 uur gaat de zender altijd uit de lucht, 6095 kHz wordt op werkdagen alleen gebruikt voor Transportradio door KBC. Op zondag is de zender wel de hele dag in de lucht. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is heel simpel Juul,

Transportradio zendt non stop uit via een stream. De uurtjes tussen 10 en 12 worden ok op de KG gezet, zeg maar uit de stream geplukt. Het station gaat dus door, maar niet op KG, en dat zou even erbij gezegd moeten worden.

Kijk Ruud,

Ik snap het.

Jij denkt gelukkig als programmamaker, het is toch een vak !, radio maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...

• Ondersteun Radiotrefpunt!

Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

• Onlangs hier

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

• Aantal leden
      6626
    • Meest online
      3025

Nieuwste lid
    frank.delplace
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.