Geplaatst 8 augustus 20159 jr. Ineens hoor ik nu de top 40 van 16 juli 1966, dus we zitten weer drie weken terug in de tijd.....
Geplaatst 8 augustus 20159 jr. Hoi Hendrik, het is zomer, dus we starten met de herhalingen Voor de leden van 192radio staan beide uren al startklaar (we zijn eens op tijd deze week) en anders woensdagmiddag,
Geplaatst 8 augustus 20159 jr. Hoi Rob. Het geeft niet hoor, maar het viel me gewoon op. Als je het jaar 1966 een beetje in het hoofd hebt, vallen bepaalde dingen op. Toen ik Pied piper hoorde, dacht ik, staat die er nog steeds in? Dus ik even zoeken en toen kwam ik erachter dat het de lijst van 16 juli was. Woensdagmiddag heb ik hem ook wel eens aan, dus maar es horen wat er dan voorbij komt. Blijft altijd leuk om de lijst van 49 jaar geleden dan toch nog es te kunnen horen. In die tijd had ik nog geen benul van muziek en hitlijsten, maar wat wil je als je 6 bent. Nu even naar mijn favoriete tipparade-uitzending luisteren.
Geplaatst 8 augustus 20159 jr. Drie weken geleden begon mijn vakantie :-) Geen gek idee om eens drie weken terug in de tijd te flashbacken
Geplaatst 8 augustus 20159 jr. Op 8-8-2015 om 18:56 zei Ronny: Drie weken geleden begon mijn vakantie :-) Geen gek idee om eens drie weken terug in de tijd te flashbacken Inderdaad, dat moest soms in het echt kunnen....
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.