Spring naar bijdragen
Wat fijn dat je Radiotrefpunt bezoekt! Dank daarvoor. Het onderhoud en beheer van de community kost geld. Help ons hiermee. Steun Radiotrepfunt en doneer. Alvast bedankt. ×

Gezocht 1 uur Radio 10 di 18-8-2015 10-11 uur (90s top 510)

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Dat was weer heel leuk deze week ben je net de top 510 van de 90s op Radio 10 aan het opnemen en exact om 10.10 uur valt afgelopen dinsdag de stroom uit in mijn buurt in Nieuwegein. Een calamiteit waar je zelf weinig aan kunt doen. Je hoort ook nooit de oorzaak van de leverancier (Stedin), maar ik heb zo mijn vermoedens. Deze week worden net toevallig in mijn buurt grondwerkzaamheden uitgevoerd, dus zal er wel iemand tijdens die graafwerkzaamheden een stroomkabel hebben geraakt.....

Ik heb de schade kunnen beperken door de opname om 11.02 uur in Ijsselstein (op het adres van mijn vader) te hervatten.

Hopelijk heeft nog iemand anders op dit forum het nog ontbrekende uur (di 18-8-2015 van 10-11 uur) opgenomen en kan de complete uitzending door mij alsnog op dit forum worden geplaatst.

Alvast dank!

Groet, Melle

bewerkt door melle
Geplaatst

Melle

Ik zag je oproep maar je bent al geholpen

Mocht er alsnog nog een probleem zijn ik heb Radio 10 - 20150818 - 0700-1900 in 1 stuk opgenomen voor Golden Radio

Ik had even lang moeten zoeken op diverse schijven en vond het niet direct terug, nu pas vond ik het terug

Toch ga ik je geknipte opnames downloaden, en dank bij voorbaat haha

Ik herken jouw probleem

De provider gaat eruit voor werken of onverwacht probleem, zonder de klanten te waarschuwen

Ook al meegemaakt dat ondanks ik genoteerd ben voor onbeperkt downloaden, de provider je scherm van je computer al of niet te zien vult met een boodschap waarschuwing dat je op weg bent om een bepaalde limiet te overschrijden, of de 2e keer ben je dan  op low gezet en in beide gevallen veroorzaakten deze boodschappen last. Je moet klikken dat je het gelezen hebt. Maar niet altijd komt deze boodschap mail op je beeldscherm direct te voorschijn.

Ondertussen is de stream onderbroken en loop je in die tijd de opname mis, en baal je achteraf

Ook al; meegemaakt dat een recorder die op auto opname staat bij afwezigheid weigerde op te nemen

Na al die jaren van opnemen heb ik me nu voorgenomen om bij te hevige donder en bliksem, onweer dus de computers uit te gooien. 

Liever een gedeelte missen van een opname dan 2 computers en toebehoren voor het containerpark

Het loopt niet altijd zoals je wilt

Zo kocht ik ooit een internet recorder maar bij het opnemen onlangs van RTI offshore 2015 kwam ik er er pas na 2 dagen achter dat alles in honderden stukjes werd gehakt, waarom deze recorder het bij dit station deed weet ik niet

Ik denk dat het aan RTI lag

Ik kon nog wat van de laatste dag opnemen met mijn Total Recorder die dan wel in wav opnam

in 2 3 uur per opname ingesteld auto

Wel mocht ik ze vandaag omzetten in mp3

Het is natuurlijk altijd handig als meerdere mensen hetzelfde opnemen of je mensen hebt als back-up

En dan kan het ook daar soms ook wat fout lopen

Jammer is dat je van zo'n station als RTI je geen streamlink hebt of vind

Ik was in mijn geval verplicht op te nemen van hun speler, geluid en zo was een computer bezet

Probleem is als je opeens van xp naar bv vista of windows 7 en hoger gaat bij mij liefst 3 recorders niet meer werkten, mijn wavelab en mijn cute proffessional 7 voor de Golden Radio server ook niet. Ook een program om tv op te nemen werkt opeens niet meer buiten xp. Balen is dat en veel moet je eerst zelf ontdekken als je geen waarschuwing krijgt waarom het niet meer werkt

Maar goed we denken aan de zeezendertijden, bandrecorders, cassette recorders enzz waarmee het ook wel fout ging bij het opnemen soms.

Groeten, Jean-Pierre

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...

• Ondersteun Radiotrefpunt!

Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

• Onlangs hier

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

• Aantal leden
      6675
    • Meest online
      3025

Nieuwste lid
    Hasmik
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.