Geplaatst 24 augustus 20159 jr. Goedemiddag, Even wat vragen over een paar zeezender websites. Ik ben er een tijdje uit geweest vandaar dat ik niet weet wat er aan de hand is met de zeezender downloadclub. Ik ben hier lid van (ik heb het lidmaatschap althans nooit opgezegd, maar ook al jaren niet meer betaald) en ik meen me te herinneren dat deze al een tijd niet meer aangevuld is, maar ik kon er nog wel steeds bestanden vanaf downloaden. Nu lijkt de hele website Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren uit de lucht te zijn. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren is er nog wel maar die accepteert mijn inlognaam en wachtwoord niet meer. En wie weet wat er gebeurd is met schriel.nl? Dit vond ik altijd een heel overzichtelijke en complete website over zeezenders, maar ik zie nu alleen nog beeldvullende foto's van een strand. Zijn er ook alternatieven met het complete verhaal over de verschillende zeezenders? Bij mediapages zie ik alleen nieuwsberichten, maar misschien kijk ik niet goed? Met vriendelijke groet, Hylco
Geplaatst 24 augustus 20159 jr. Veel belovende foto's van een strand? Mischien is dhr Schriel wel binnen gelopen en verblijft hij veelvuldig op exotische stranden. Oja, hier is ook nog wel iets te zien www.marinebroadcasters.com
Geplaatst 24 augustus 20159 jr. Wat op schriel.nl stond is ondergebracht op andere sites: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren voor de hitlijsten, radionieuws op Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren en de radiohistorie op Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren . Deze laatste is een wiki waar iedereen die het wil, artikelen/onderwerpen kan toegvoegen. En voor Paul: het zijn foto's van het oostelijk deel van Terschelling.
Geplaatst 25 augustus 20159 jr. Op 24-8-2015 om 17:57 zei Vincent: Wat op schriel.nl stond is ondergebracht op andere sites: hitnoteringen.nl voor de hitlijsten, radionieuws op radiotrefpunt.nl en de radiohistorie op radiopedia.nl. Deze laatste is een wiki waar iedereen die het wil, artikelen/onderwerpen kan toegvoegen. En voor Paul: het zijn foto's van het oostelijk deel van Terschelling. Oosterend, mooi wandelgebied.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.