Geplaatst 28 augustus 20159 jr. Kan iemand Itunes zover krijgen de stereo stream van Paradijs te pakken, ze pakken nu nog de mono. Ik heb geen idee hoe dat moet. Stream adressen op site radioparadijs.nl Dank,ruud
Geplaatst 28 augustus 20159 jr. Dat moet je zelf regelen via dezelfde manier waarop je de monostream hebt aangemeld! ik heb een Excel bestand gevonden wat je dan moet in vullen en verzenden naar dit email adres itunesradio@apple.com. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 29 augustus 20159 jr. Niet zo moeilijk doen. Gewoon een mailtje sturen en vragen of ze deze luisterlink toe willen voegen of de bestaande (mono) willen wijzigen. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren mail adres is internetradio@apple.com
Geplaatst 29 augustus 20159 jr. Auteur Ik heb me nooit aangemeld, ze hebben het er zonder mijn toestemming opgezet. Het is overigens TuneIn, is dat weer wat anders? Ik geloof het verder wel, ze zoeken het maar uit.
Geplaatst 29 augustus 20159 jr. Dat is inderdaad weer wat anders. Het heet overigens Tunein.Ik vond het al zo gek want ik kon Paradijs al helemaal niet vinden in iTunes. Je kan hun een email sturen Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 29 augustus 20159 jr. Op 29-8-2015 om 16:10 zei PowerMusic: Dat is inderdaad weer wat anders. Het heet overigens Tunein.Ik vond het al zo gek want ik kon Paradijs al helemaal niet vinden in iTunes. Je kan hun een email sturen Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Volgens mij is het voor elkaar. Het blijkt dat elke gebruiker wijzigingen kan voorstellen. Ik heb dat dus maar even voor je gedaan! Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Overigens vind ik dit wel een beetje raar dat dat kan.
Geplaatst 29 augustus 20159 jr. Op 29-8-2015 om 13:34 zei ruudam: Ik geloof het verder wel, ze zoeken het maar uit. Jammer dat je er zo over denkt Ruud. We helpen je wel hoor. Zie de actie van Powermusic Op 29-8-2015 om 13:34 zei ruudam:
Geplaatst 4 september 20159 jr. Dank voor de link! Werkt perfect op mijn Internetdoosje. Heb nu eindelijk ook Paradijs ontvangst. Hoor nu Paper Tiger van Sue Thompson, doet me aan de begintijd van Radio London denken, werd daar grijsgedraaid. Jan227
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.