Spring naar bijdragen

Vinyl Marathon Lapershoek Hilversum

Featured Replies

Geplaatst

Goeie vraag. Ik herinner mij wel dat wij op al die bladen abonnement  hadden.

Maaik lees nu van alles hier, maar we hadden her over eind 1969 en begin 1970,

Geplaatst

In elk geval wordt in "Popmix 1" een stukje Billboard gepubliceerd. Dat was dus in Mei 1970. En ik weet wel haast zeker dat begin 1970 de "Billboard" gehanteerd werd omdat ik nogal nieuwsgierig was naar de Nederlandse inbreng (Shocking Blue, Tee-Set, George Baker Selection). Wanneer de "Billboard" werd uitgezonden ............ sorry ik ben ook inmiddels van die leeftijd dat je dingen niet meer zo helder kunt herinneren.

Blijft de vraag waar 96 vandaan komt. 

Rob Veld

Geplaatst

In de ABTT van 25 maart 1974 stond hij in elk geval wel degelijk op nummer 96...

Citaat

http://www.abtt.nl/lijst_1974.html

Geplaatst
  Op 18-9-2015 om 12:48 zei Rob Veld:

In elk geval wordt in "Popmix 1" een stukje Billboard gepubliceerd. Dat was dus in Mei 1970. En ik weet wel haast zeker dat begin 1970 de "Billboard" gehanteerd werd omdat ik nogal nieuwsgierig was naar de Nederlandse inbreng (Shocking Blue, Tee-Set, George Baker Selection). Wanneer de "Billboard" werd uitgezonden ............

In 1970 werd de Billboard gehanteerd en was het programma op zondagmiddag met Jan van Veen (15.00-16.30) en na zijn vertrek met Rob Out.

In 1969 was het ook Billboard wat werd gebruikt en de uitzending was toen zondagavond ( met Jan van Veen)  van 19.00-20.00 , later dat jaar verhuisde het programma naar de zondagmiddag.

Robin

Geplaatst

Ik herinner me vrijdagmiddag in de Rob Out S met een BB Hot 100.

Maar luistert er nog iemand naar L-hoek?

Geplaatst

Leuk en zijn er nog opnames van ergens ??? Nu de vinyl marathon luisteren dit weekend en horde net al Eddy Becker dus word genieten ...

Even de naam aan gepast Juul  CK IPV KK Eddy Becker (officieel geboren als: Eddy Beuker) (

Deze inhoud is verborgen
Deze inhoud is verborgen
) is een
Deze inhoud is verborgen
Deze inhoud is verborgen
,
Deze inhoud is verborgen
- en
Deze inhoud is verborgen
Deze inhoud is verborgen
.
Geplaatst
  Op 18-9-2015 om 16:12 zei Jaap De Vries:

Leuk en zijn er nog opnames van ergens ??? Nu de vinyl marathon luisteren dit weekend en horde net al Eddy Bekker dus word genieten ...

Jaap "Bekker"  is met een "c" dus Becker.

Maar wel leuk met Eddie.

Geplaatst

Ik ben zo brutaal geweest maar even een persberichtje naar de bekende radio-nieuws sites te sturen.

Daardoor is er nu ene vermelding van et vinyl marathon evenement op Broadcast Magazine en Media- Magazine.

Bij deze gemeld bij Juul en anderen.

groet,

ruud

Geplaatst

Vanmorgen even geluisterd via mijn dab wekkerradio. Klonk goed. Maar ja, vinyl luisteren via digitale radio, dat schiet natuurlijk wel een beetje zijn doel voorbij...

Geplaatst
  Op 19-9-2015 om 14:21 zei Paul:

Vanmorgen even geluisterd via mijn dab wekkerradio. Klonk goed. Maar ja, vinyl luisteren via digitale radio, dat schiet natuurlijk wel een beetje zijn doel voorbij...

Luister je liever naar Radio 5 met CDs op middengolf dan? :shy:

Geplaatst
  Op 18-9-2015 om 16:41 zei Juul:

Jaap "Bekker"  is met een "c" dus Becker.

Maar wel leuk met Eddie.

Ja zag het ook later Juul Heb zelfs Familie in delft die Eddy ook kent van vakanties in Italie en zo hoorde ik ook zijn echte achternaam ....

Geplaatst
  Op 19-9-2015 om 17:03 zei Martin1968:

Is het niet Eddy i.p.v. Eddie? ;)

Martin

Eddy Becker (officieel geboren als: Eddy Beuker) (

Deze inhoud is verborgen
Deze inhoud is verborgen
) is een
Deze inhoud is verborgen
Deze inhoud is verborgen
,
Deze inhoud is verborgen
- en
Deze inhoud is verborgen
Deze inhoud is verborgen
.
Geplaatst
  Op 19-9-2015 om 18:20 zei Jaap De Vries:

Eddy Becker (officieel geboren als: Eddy Beuker) (

Deze inhoud is verborgen
Deze inhoud is verborgen
) is een
Deze inhoud is verborgen
Deze inhoud is verborgen
,
Deze inhoud is verborgen
- en
Deze inhoud is verborgen
Deze inhoud is verborgen
.

Ja Jaap, dat schreef ik. Eddy dus!

Geplaatst
  • Auteur

Namens de hele crew van de Vinyl Marathon allemaal hartelijk dank voor het luisteren en reageren het afgelopen weekend. Hier een klein aantal van de totale crew tijdens de uitzending van Stenders en Ekdom.

12592d8d522d209908fb2e8c1da1992e.jpg

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.