Geplaatst 18 september 20159 jr. Goeie vraag. Ik herinner mij wel dat wij op al die bladen abonnement hadden. Maaik lees nu van alles hier, maar we hadden her over eind 1969 en begin 1970,
Geplaatst 18 september 20159 jr. In elk geval wordt in "Popmix 1" een stukje Billboard gepubliceerd. Dat was dus in Mei 1970. En ik weet wel haast zeker dat begin 1970 de "Billboard" gehanteerd werd omdat ik nogal nieuwsgierig was naar de Nederlandse inbreng (Shocking Blue, Tee-Set, George Baker Selection). Wanneer de "Billboard" werd uitgezonden ............ sorry ik ben ook inmiddels van die leeftijd dat je dingen niet meer zo helder kunt herinneren. Blijft de vraag waar 96 vandaan komt. Rob Veld
Geplaatst 18 september 20159 jr. In de ABTT van 25 maart 1974 stond hij in elk geval wel degelijk op nummer 96... Citaat http://www.abtt.nl/lijst_1974.html
Geplaatst 18 september 20159 jr. Op 18-9-2015 om 12:48 zei Rob Veld: In elk geval wordt in "Popmix 1" een stukje Billboard gepubliceerd. Dat was dus in Mei 1970. En ik weet wel haast zeker dat begin 1970 de "Billboard" gehanteerd werd omdat ik nogal nieuwsgierig was naar de Nederlandse inbreng (Shocking Blue, Tee-Set, George Baker Selection). Wanneer de "Billboard" werd uitgezonden ............ In 1970 werd de Billboard gehanteerd en was het programma op zondagmiddag met Jan van Veen (15.00-16.30) en na zijn vertrek met Rob Out. In 1969 was het ook Billboard wat werd gebruikt en de uitzending was toen zondagavond ( met Jan van Veen) van 19.00-20.00 , later dat jaar verhuisde het programma naar de zondagmiddag. Robin
Geplaatst 18 september 20159 jr. Ik herinner me vrijdagmiddag in de Rob Out S met een BB Hot 100. Maar luistert er nog iemand naar L-hoek?
Geplaatst 18 september 20159 jr. ik net een stukkie. Maar de video gaat bij mij niet zo goed. "hapert"
Geplaatst 18 september 20159 jr. Leuk en zijn er nog opnames van ergens ??? Nu de vinyl marathon luisteren dit weekend en horde net al Eddy Becker dus word genieten ... Even de naam aan gepast Juul CK IPV KK Eddy Becker (officieel geboren als: Eddy Beuker) ( Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren ) is een Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren , Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren - en Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren .
Geplaatst 18 september 20159 jr. Op 18-9-2015 om 16:12 zei Jaap De Vries: Leuk en zijn er nog opnames van ergens ??? Nu de vinyl marathon luisteren dit weekend en horde net al Eddy Bekker dus word genieten ... Jaap "Bekker" is met een "c" dus Becker. Maar wel leuk met Eddie.
Geplaatst 19 september 20159 jr. Ik ben zo brutaal geweest maar even een persberichtje naar de bekende radio-nieuws sites te sturen. Daardoor is er nu ene vermelding van et vinyl marathon evenement op Broadcast Magazine en Media- Magazine. Bij deze gemeld bij Juul en anderen. groet, ruud
Geplaatst 19 september 20159 jr. Vanmorgen even geluisterd via mijn dab wekkerradio. Klonk goed. Maar ja, vinyl luisteren via digitale radio, dat schiet natuurlijk wel een beetje zijn doel voorbij...
Geplaatst 19 september 20159 jr. Op 19-9-2015 om 14:21 zei Paul: Vanmorgen even geluisterd via mijn dab wekkerradio. Klonk goed. Maar ja, vinyl luisteren via digitale radio, dat schiet natuurlijk wel een beetje zijn doel voorbij... Luister je liever naar Radio 5 met CDs op middengolf dan?
Geplaatst 19 september 20159 jr. Op 18-9-2015 om 16:41 zei Juul: Jaap "Bekker" is met een "c" dus Becker. Maar wel leuk met Eddie. Ja zag het ook later Juul Heb zelfs Familie in delft die Eddy ook kent van vakanties in Italie en zo hoorde ik ook zijn echte achternaam ....
Geplaatst 19 september 20159 jr. Heeft er iemand een overzicht van wie er welk uur gepresenteerd heeft?
Geplaatst 19 september 20159 jr. Is anywhere Record the Michiel Veenstra Show from Saturday (18-20 uur) and Sunday Rob Stenders/Gerard Ekdom Show (14 uur) ? @Vincent Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 19 september 20159 jr. Op 18-9-2015 om 16:41 zei Juul: Jaap "Bekker" is met een "c" dus Becker. Maar wel leuk met Eddie. Is het niet Eddy i.p.v. Eddie? Martin
Geplaatst 19 september 20159 jr. Op 19-9-2015 om 16:46 zei Mabra41: Is anywhere Record the Michiel Veenstra Show from Saturday (18-20 uur) and Sunday Rob Stenders/Gerard Ekdom Show (14 uur) ? @Vincent Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Is deze lijst actueel?
Geplaatst 19 september 20159 jr. Op 19-9-2015 om 17:03 zei Martin1968: Is het niet Eddy i.p.v. Eddie? Martin Eddy Becker (officieel geboren als: Eddy Beuker) ( Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren ) is een Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren , Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren - en Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren .
Geplaatst 19 september 20159 jr. Op 19-9-2015 om 18:20 zei Jaap De Vries: Eddy Becker (officieel geboren als: Eddy Beuker) ( Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren ) is een Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren , Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren - en Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren . Ja Jaap, dat schreef ik. Eddy dus!
Geplaatst 21 september 20159 jr. Op 20-9-2015 om 17:05 zei Mabra41: Anyone Record the Show from 14 uur with Ekdom & Stenders ????? Yes! Here's the link : Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 21 september 20159 jr. Op 19-9-2015 om 16:46 zei Mabra41: Is anywhere Record the Michiel Veenstra Show from Saturday (18-20 uur) and Sunday Rob Stenders/Gerard Ekdom Show (14 uur) ? @Vincent Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Here's Michiel Veenstra Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 21 september 20159 jr. Auteur Namens de hele crew van de Vinyl Marathon allemaal hartelijk dank voor het luisteren en reageren het afgelopen weekend. Hier een klein aantal van de totale crew tijdens de uitzending van Stenders en Ekdom.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.