Geplaatst 22 november 20159 jr. Veronica-19740618-1200-1300-WillLuikinga-MoetAanLand Heeft er iemand deze opname en kan deze hier uploaden . Dacht dat ik hem had maar was verkeerd .Was scheveningen ipv Ridderkerk
Geplaatst 29 december 20159 jr. Op 22-11-2015 om 21:36 zei Jaap De Vries: Veronica-19740618-1200-1300-WillLuikinga-MoetAanLand Heeft er iemand deze opname en kan deze hier uploaden . Dacht dat ik hem had maar was verkeerd .Was scheveningen ipv Ridderkerk Hallo Jaap Ik weet niet of je hem al heb ik zet hem even online voor je. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Groeten Peter Serbia
Geplaatst 31 december 20159 jr. Vrienden van het Forum Ik had het schijfje nog liggen en ik heb de andere die erop staan ook neergezet. De meeste heb ze al maar de nieuwe leden niet. Geluk er mee Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Good day mates Peter Serbia
Geplaatst 31 december 20159 jr. Peter, Veronica 14 jaar is van 21 april i.p.v. 14 april. groet, Bertus
Geplaatst 31 december 20159 jr. Eenzameridder, Hartelijk dank hiervoor. Ik had al vele uurtjes maar er zaten toch nog een aantal tussen die ik nog niet had. Gr. André
Geplaatst 3 januari 20169 jr. Auteur EEnzameridder bedankt voor de opnames van Veronica maar luister de will wil wel eens en je hoort meteen dat deze niet uit Ridderkerk maar Scheveningen is van 20-6-74 ...
Geplaatst 3 januari 20169 jr. Beste Jaap, Volgens mij is dit een typisch geval van spraak- en begripsverwarring. Er spelen hier twee dingen: 1. Jouw vraag was op twee manieren uit te leggen. Je schreef: 'was scheveningen ipv Ridderkerk.' Daarmee kun je bedoelen dat je een opname zoekt uit Ridderkerk, maar je kunt er evengoed mee bedoelen dat je een opname zoekt uit Scheveningen. Lees je eigen berichtje er nog maar eens op na. 2. Voor mijn gevoel is deze discussie al meerdere keren gevoerd. Wie zegt eigenlijk dat er een opname bewaard is gebleven van Will Wil Wel in Ridderkerk? Ik ben hem in elk geval nog nooit tegengekomen. We weten alleen dat deze download onder twee verschillende namen de ronde doet. Volgens de ene benaming is hij van 18-06 en komt uit hij uit Ridderkerk (wat niet het geval is) en volgens de andere is hij van 20-6 en komt hij uit Scheveningen (wat wel het geval is). Kortom: er is gewoon een foute naam aan deze download gegeven. Dat is alles. Paul
Geplaatst 3 januari 20169 jr. Ik zet nog een cd online Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Geluk er mee Peter Serbia
Geplaatst 3 januari 20169 jr. Auteur Op 3-1-2016 om 15:07 zei Paul: Beste Jaap, Volgens mij is dit een typisch geval van spraak- en begripsverwarring. Er spelen hier twee dingen: 1. Jouw vraag was op twee manieren uit te leggen. Je schreef: 'was scheveningen ipv Ridderkerk.' Daarmee kun je bedoelen dat je een opname zoekt uit Ridderkerk, maar je kunt er evengoed mee bedoelen dat je een opname zoekt uit Scheveningen. Lees je eigen berichtje er nog maar eens op na. 2. Voor mijn gevoel is deze discussie al meerdere keren gevoerd. Wie zegt eigenlijk dat er een opname bewaard is gebleven van Will Wil Wel in Ridderkerk? Ik ben hem in elk geval nog nooit tegengekomen. We weten alleen dat deze download onder twee verschillende namen de ronde doet. Volgens de ene benaming is hij van 18-06 en komt uit hij uit Ridderkerk (wat niet het geval is) en volgens de andere is hij van 20-6 en komt hij uit Scheveningen (wat wel het geval is). Kortom: er is gewoon een foute naam aan deze download gegeven. Dat is alles. Paul Ja als je het zo leest idd maar ja ik kreeg meer ridderkerk en daarbij mist dus will wil wel er zijn dus opnames van die dag dus waarom nou net niet will wil wel ..iedereen bedankt voor zover Radio Veronica - 1974-06-18 1000-1100 - Veronica moet aan land - Tineke (Ridderkerk).mp3 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Radio Veronica - 1974-06-18 1600-1700 - Veronica moet aan land - Tom Collins Show (Ridderkerk).mp3 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Radio Veronica - 1974-06-18 1700-1800 - Veronica moet aan land - Lex Harding Show (Ridderkerk).mp3 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 3 januari 20169 jr. Op 3-1-2016 om 17:55 zei Eenzameridder: Geluk er mee Peter Serbia Hartelijk dank mijn lijstje wordt steeds completer. Groet, André
Geplaatst 4 januari 20169 jr. Auteur Op 3-1-2016 om 21:01 zei Awes: Hartelijk dank mijn lijstje wordt steeds completer. Groet, André Zoek je nog iets laat het dan weten heb ruim 400 uur van begin tot einde
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.