Spring naar bijdragen

Will wil wel Ridderkerk Live

Featured Replies

Geplaatst

Veronica-19740618-1200-1300-WillLuikinga-MoetAanLand Heeft er iemand deze opname en kan deze hier uploaden . Dacht dat ik hem had maar was verkeerd .Was scheveningen ipv Ridderkerk

• 1 month later...
Geplaatst
  Op 22-11-2015 om 21:36 zei Jaap De Vries:

Veronica-19740618-1200-1300-WillLuikinga-MoetAanLand Heeft er iemand deze opname en kan deze hier uploaden . Dacht dat ik hem had maar was verkeerd .Was scheveningen ipv Ridderkerk

Hallo Jaap

Ik weet niet of je hem al heb

ik zet hem even online voor je.

Deze inhoud is verborgen

Groeten Peter Serbia 

Geplaatst

Vrienden van het Forum

Ik had het schijfje nog liggen en ik heb de andere die erop staan ook neergezet.

De meeste heb ze al maar de nieuwe leden niet.

Geluk er mee

Deze inhoud is verborgen

Deze inhoud is verborgen

Deze inhoud is verborgen

Deze inhoud is verborgen

Deze inhoud is verborgen

Deze inhoud is verborgen

Deze inhoud is verborgen

Deze inhoud is verborgen

Deze inhoud is verborgen

Deze inhoud is verborgen

Deze inhoud is verborgen

Deze inhoud is verborgen

Deze inhoud is verborgen

Deze inhoud is verborgen

Deze inhoud is verborgen

Deze inhoud is verborgen

Deze inhoud is verborgen

Deze inhoud is verborgen

Deze inhoud is verborgen

Deze inhoud is verborgen

Deze inhoud is verborgen

Deze inhoud is verborgen

Deze inhoud is verborgen

Deze inhoud is verborgen

Good day mates Peter Serbia 

Geplaatst

Eenzameridder, Hartelijk dank hiervoor. Ik had al vele uurtjes maar er zaten toch nog een aantal tussen die ik nog niet had.

Gr. André

Geplaatst
  • Auteur

EEnzameridder bedankt voor de opnames van Veronica maar luister de will wil wel eens en je hoort meteen dat deze niet uit Ridderkerk maar Scheveningen is van 20-6-74 ...

Geplaatst

Beste Jaap,

Volgens mij is dit een typisch geval van spraak- en begripsverwarring. Er spelen hier twee dingen:

1. Jouw vraag was op twee manieren uit te leggen. Je schreef: 'was scheveningen ipv Ridderkerk.' Daarmee kun je bedoelen dat je een opname zoekt uit Ridderkerk, maar je kunt er evengoed mee bedoelen dat je een opname zoekt uit Scheveningen. Lees je eigen berichtje er nog maar eens op na.

2. Voor mijn gevoel is deze discussie al meerdere keren gevoerd. Wie zegt eigenlijk dat er een opname bewaard is gebleven van Will Wil Wel in Ridderkerk? Ik ben hem in elk geval nog nooit tegengekomen. We weten alleen dat deze download onder twee verschillende namen de ronde doet. Volgens de ene benaming is hij van 18-06 en komt uit hij uit Ridderkerk (wat niet het geval is) en volgens de andere is hij van 20-6 en komt hij uit Scheveningen (wat wel het geval is).

Kortom: er is gewoon een foute naam aan deze download gegeven. Dat is alles.

Paul

Geplaatst

Ik zet nog een cd online

Deze inhoud is verborgen

Deze inhoud is verborgen

Deze inhoud is verborgen

Deze inhoud is verborgen

Deze inhoud is verborgen

Deze inhoud is verborgen

Deze inhoud is verborgen

Deze inhoud is verborgen

Deze inhoud is verborgen

Deze inhoud is verborgen

Deze inhoud is verborgen

Deze inhoud is verborgen

Deze inhoud is verborgen

Deze inhoud is verborgen

Deze inhoud is verborgen

Deze inhoud is verborgen

Deze inhoud is verborgen

Deze inhoud is verborgen

Deze inhoud is verborgen

Deze inhoud is verborgen

Deze inhoud is verborgen

Deze inhoud is verborgen

Deze inhoud is verborgen

Geluk er mee

Peter Serbia

Geplaatst
  • Auteur
  Op 3-1-2016 om 15:07 zei Paul:

Beste Jaap,

Volgens mij is dit een typisch geval van spraak- en begripsverwarring. Er spelen hier twee dingen:

1. Jouw vraag was op twee manieren uit te leggen. Je schreef: 'was scheveningen ipv Ridderkerk.' Daarmee kun je bedoelen dat je een opname zoekt uit Ridderkerk, maar je kunt er evengoed mee bedoelen dat je een opname zoekt uit Scheveningen. Lees je eigen berichtje er nog maar eens op na.

2. Voor mijn gevoel is deze discussie al meerdere keren gevoerd. Wie zegt eigenlijk dat er een opname bewaard is gebleven van Will Wil Wel in Ridderkerk? Ik ben hem in elk geval nog nooit tegengekomen. We weten alleen dat deze download onder twee verschillende namen de ronde doet. Volgens de ene benaming is hij van 18-06 en komt uit hij uit Ridderkerk (wat niet het geval is) en volgens de andere is hij van 20-6 en komt hij uit Scheveningen (wat wel het geval is).

Kortom: er is gewoon een foute naam aan deze download gegeven. Dat is alles.

Paul

Ja als je het zo leest idd maar ja ik kreeg meer ridderkerk en daarbij mist dus will wil wel er zijn dus opnames van die dag dus waarom nou net niet will wil wel ..iedereen bedankt voor zover

Radio Veronica - 1974-06-18 1000-1100 - Veronica moet aan land - Tineke (Ridderkerk).mp3

Deze inhoud is verborgen

Radio Veronica - 1974-06-18 1600-1700 - Veronica moet aan land - Tom Collins Show (Ridderkerk).mp3
Deze inhoud is verborgen

Radio Veronica - 1974-06-18 1700-1800 - Veronica moet aan land - Lex Harding Show (Ridderkerk).mp3
Deze inhoud is verborgen

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.