Geplaatst 28 november 20159 jr. Radio 10 Gold via 1008, Astra satelliet en kabel. 03-07-2004 Dubbelhits - Jos van Heerden 09.53-11.23 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren (Dank aan "jepatrick") Robin
Geplaatst 1 december 20159 jr. Hoi Robin, het is Rene Verkerk, en niet Jos. Ook geeb dubbelhits trouwens... Heel erg bedankt voor deze mooie opnamen, hoop dat er nog veel komt.... Wim
Geplaatst 2 december 20159 jr. Hallo Robin Bedankt voor het plaatsen van deze link, ik heb het kunnen downloaden. Mijn dank is groot, want hoe hoger ik ga met de pagina hoe minder ik ze kan downloaden, alleen ik weet niet meer welke. Ik hoop dat jij ook de opnames heb van zoals Radio Delmare, radio Golden wave en nog paar piraten. Van mijn zender is geen opnames van omdat de opnames dat we deden maken tijdens live uitzendingen werden in 1983 toen allemaal in beslag genomen anders had ik het ook kunnen plaatsen.
Geplaatst 16 december 20159 jr. Echt jammer, dankjewel voor de vele oude radio programma's.. Voor iedereen die het hier post,, dank u dank u..
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.