Spring naar bijdragen

Caroline 319 - 30091984 - 0900-1000 - Live Roger Matthews

Featured Replies

Geplaatst

Robin bedankt!

Aangepast naar:

Caroline - 1970000s - 1000-1100 - Live Simon Barrett

Het is alsof een verkeerde benaming werd gegeven

Weer een file van: the collection of HK & TVDV

Ik zal de papieren lijst die ik ooit kreeg eens controleren en aanpassen

Vriendelijke groeten vanaf de Vlaamse westkust

Jean-Pierre

Geplaatst

ik volg mee

Caroline - 19840930 - 1000-1100 - Live Simon Barrett

duidelijk voor mij is dat deze aan mijn oog ontsnapte toen ik het digitaliseerde en de gevolgde papieren lijsten of bijgevoegde stuk papier in de doos soms de Nederlandse tijd vermelde in plaats van de Engelse tijd

En ik waarschijnlijk bij het afdraaien en afluisteren het niet opmerkte of ik even afwezig was

Maar ja het was toen werkelijk dag en nacht bezig zijn voor die honderden banden

ik had toen soms al genoeg aan mijn hoofd aan het redden van een aantal slechte tot zeer slechte  banden

Ben nu nog blij dat ik toen volhield. Het schuur gepiep daar liep ik soms de muren van op :angry:

Als ik echt de moed verloor ging ik even de tuin in om af te koelen, dacht na ...en ging weer aan de slag met soms weinig hoop. Maar het verhaal hier al eerder verteld

Zoals eerder gemeld ben ik blij dat Robin alles met aandacht afluistert en foute gegevens meld :shy:

Jean-Pierre

• 4 weeks later...
Geplaatst

ik dacht al Roger Mathews in the 80's. Wist niet dat hij in de 80's bij Caroline zat. Simon Barrett kwam we lterug in de 80's op Caroline.

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.