Spring naar bijdragen

Gezocht uurtje Serious Request

rauhfaser

Aanbevolen berichten

101.TV herhaalt gehele 3FM Serious Request-week vanaf morgenmiddag3FM-dj's Giel Beelen, Domien Verschuuren en Paul Rabbering verlaten vanavond het Glazen Huis na zes dagen niet eten en geld inzamelen voor 3FM Serious Request. Direct na afloop start 3FM met het uitzenden van de Top Serious Request met de meest aangevraag platen van de actie.

Wil je liever nog een week van het Glazen Huis genieten, dan kan dat. Voor de tweede keer herhaalt 101.TV de volledig actieweek integraal. De uitzending start morgenmiddag (Eerste Kerstdag) om 16:00 uur en loopt de rest van het jaar door. Op oudejaarsdag is dan opnieuw te zien hoe de dj's het huis verlaten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei musicmaster40:

Hallo Edwin,

Op de site van 3fm kan je bij media archief uren terugluisteren. Het lukte mij even niet dat uur er af te plukken. Hopelijk kan je er wat mee. Wil je het uur gedownload hebben, laat het mij weten. Dan ga ik verder kijken.

Groet, Remco 

Dank je Remco,

dit is gelukt.

groet, Edwin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...

• Ondersteun Radiotrefpunt!

Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

• Onlangs hier

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

• Aantal leden
      6627
    • Meest online
      3025

Nieuwste lid
    Exigone
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.