Geplaatst 11 januari 20169 jr. De Britse popzanger David Bowie is maandag op 69-jarige leeftijd overleden aan de gevolgen van kanker. Dat heeft zijn familie bekendgemaakt via sociale media.Hij leed al anderhalf jaar aan de ziekte, zo blijkt uit het bericht. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 11 januari 20169 jr. Radio 10 draait vanaf 10:00 uur deze morgen non-stop hits van David Bowie op haar DAB+ zender Radio 10 Gold. Programmadirecteur Roland Snoeijer van Radio 10: “Toen het nieuws vanmorgen... Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 11 januari 20169 jr. Als ik heel eerlijk ben "Ik had niks met hem en z'n muziek". Behalve "Space oddity". Zal vanavond wel weer een hysterische Ad Visser bij Jinek zitten………….. Juul
Geplaatst 11 januari 20169 jr. Ik wel. Iemand die nooit op oude successen bleef teren, en zichzelf telkens opnieuw uitvond. In de periode van 'Let's Dance' vond ik hem veel te gelikt, maar een aantal andere platen (met name Hunky Dory, Ziggy Stardust en Station to Station) zijn me zeer, zeer dierbaar. Paul
Geplaatst 11 januari 20169 jr. Op 11-1-2016 om 07:45 zei Vincent: De Britse popzanger David Bowie is maandag op 69-jarige leeftijd overleden aan de gevolgen van kanker. Dat heeft zijn familie bekendgemaakt via sociale media.Hij leed al anderhalf jaar aan de ziekte, zo blijkt uit het bericht. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Hij is best wel oud geworden, gezien zijn levensstijl...... gr.thijs
Geplaatst 11 januari 20169 jr. Auteur Ekdom in de ochtend van vandaag met de bekendmaking van het overlijden: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Beschikbaar tot 18 januari 2016.
Geplaatst 11 januari 20169 jr. Ik heb en had er ook niet zoveel mee, behalve met 'This is not america'. Afgelopen zaterdag haalde het satirische tv programma 'Cojones' keihard naar hem uit n.a.v. de release van zijn laatste album. Enfin, muziek is emotie en over smaak valt niet te twisten.
Geplaatst 11 januari 20169 jr. Vanavond tussen 20..00 uur en 22.00 uur, een special over David Bowie van Willy Kramer. David Bowie (David Robert Jones) is op 69 jarige leeftijd aan de gevolgen van kanker overleden. David Bowie heeft een belangrijke bijdrage aan de popmuziek geleverd. … Top 40 op 192Radio: Tipparade op 192Radio: lees verder > Lees verder
Geplaatst 11 januari 20169 jr. Vorige week nog naar de tentoonstelling geweest over hem hier in stad. Indrukwekkend wat die man heeft gepresteerd. Voor mij blijft Heroes een prachtig album. De sfeer die hij met Neuköln [sic] wist neer te zetten, past treffend bij hoe ik delen van die wijk beleefde toen ik er woonde.
Geplaatst 11 januari 20169 jr. Radio Extra Gold: 1400-1600-Wim van Laar-Aan dacht aan David Bowie. 1600-1800-Muzikaal eerbetoon aan Muziek Legende David Bowie. Groet Henk.
Geplaatst 11 januari 20169 jr. Zolang ik muziekfreak ben, sinds begin 1976, ben ik ook gek van muziekradio. Het overlijden van grote artiesten is altijd een goede lakmoesproef die de deejays moeten doorstaan. Felix Meurders... Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 11 januari 20169 jr. En daar is onze Ad : " Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren "
Geplaatst 11 januari 20169 jr. Diep treurig dit nieuws. Blijkbaar koos hij ervoor zijn ziekte voor de buitenwereld geheim te houden. In het NOS-journaal hoor ik steeds dat Let's Dance zijn grootste hit was, maar als ik de lijst van Michajans er goed op na sla blijkt zun allergrootste hit in Nederland 'Dancing In The Street te zijn maar dat was een samenwerking met Mick Jagger. Zijn grootste solo-hit was echter 'Space Oddity' die twee keer in Nederland een hit werd. In bijgaand document staat een lijste met zijn 25 grootste hits in de Top 40: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Gr, Melle
Geplaatst 11 januari 20169 jr. Mooi geschreven Edwin! Klein minpuntje: "Wild is The Wind werd toevallig tegelijk gedraaid op beide zenders even na negenen, minpunten voor Giel (weet helaas meer van de muziek van nu dan van de popgeschiedenis) die aangaf dat hij het nummer eigenlijk niet kende en het afkondigde als ‘origineel van Johnny Mathis’… ." Origineel is het nummer wel van Johnny Mathis! Robin
Geplaatst 11 januari 20169 jr. Yeah: In mijn herinnering draaide Tony Allen die prachtig intense versie van Bowie nogal eens op Caroline.
Geplaatst 11 januari 20169 jr. Op 11-1-2016 om 13:44 zei Robin Westhof: Mooi geschreven Edwin! Klein minpuntje: "Wild is The Wind werd toevallig tegelijk gedraaid op beide zenders even na negenen, minpunten voor Giel (weet helaas meer van de muziek van nu dan van de popgeschiedenis) die aangaf dat hij het nummer eigenlijk niet kende en het afkondigde als ‘origineel van Johnny Mathis’… ." Origineel is het nummer wel van Johnny Mathis! Robin Wat was er dan precies mis met de afkondiging?
Geplaatst 11 januari 20169 jr. Op 11-1-2016 om 14:00 zei Gisteren: Wat was er dan precies mis met de afkondiging? Met de afkondiging zelf is niets mis, maar misschien begrijp ik Edwin verkeerd?
Geplaatst 11 januari 20169 jr. Op 11-1-2016 om 14:15 zei Robin Westhof: Met de afkondiging zelf is niets mis, maar misschien begrijp ik Edwin verkeerd? Jij bent toch zelf degene die Giel minpunten toekent?
Geplaatst 11 januari 20169 jr. Op 11-1-2016 om 14:17 zei Gisteren: Jij bent toch zelf degene die Giel minpunten toekent? Nee, nou begrijp jij mij verkeerd. Op 11-1-2016 om 13:54 zei Paul: In mijn herinnering draaide Tony Allen die prachtig intense versie van Bowie nogal eens op Caroline Werd in die tijd inderdaad regelmatig via de twee frequenties van Radio Caroline gedraaid.
Geplaatst 11 januari 20169 jr. Auteur De uitzending van Giel! van vanochtend: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 11 januari 20169 jr. Op 11-1-2016 om 09:00 zei Juul: Als ik heel eerlijk ben "Ik had niks met hem en z'n muziek". Behalve "Space oddity". Misschien wel met zijn (nog) eerdere werk? Stond jaren eerder (1966) al in de Top 40 van de zeezender Radio London.
Geplaatst 11 januari 20169 jr. Auteur Bart Arens: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Michiel Veenstra: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.