Spring naar bijdragen

Muzieklegende David Bowie (69) overleden

Featured Replies

Geplaatst
  • Auteur

Een David Bowie special op Radio Mi Amigo:
MiAmigo-19781015-1300-1400-JohanVisser-DavidBowieSpecial

En het eerste deel van de BBC serie uit 1993. De overige uitzendingen heb ik helaas niet.
BBC-R1-19930403-TheDavidBowieStory-Part1-Apprenticeship

En voor Edwin: er is op 15 december 1983 een Poster aflevering uitgezonden over David Bowie. Bron: http://www.radiopedia.nl/wiki/Poster_programmaoverzicht.  Dit was aflevering 69 van de serie De Engelse popmuziek in de jaren 50 en 60. Helaas zit deze aflevering niet in mijn archief.

En op 4 januari 1997 was er een Poster uitzending ivm zijn 50e verjaardag.

Geplaatst
  Op 11-1-2016 om 14:00 zei Gisteren:

Wat was er dan precies mis met de afkondiging?

Dat hij het hele nummer Wild is the wind niet kende.
(Overigens doet dit alles niets af aan mijn bewondering voor de radiomaker Giel, die juist gisteren, bij wijze van 'tijd voor iets nieuws' het nieuwe jaar was begonnen met een programma helemaal in zijn eentje, dus ook zonder redactie (afgezien van de nieuwslezer). Krijg je dit voor je kiezen!

Op 11-1-2016 om 22:42 zei Vincent:

Een David Bowie special op Radio Mi Amigo:
MiAmigo-19781015-1300-1400-JohanVisser-DavidBowieSpecial

En het eerste deel van de BBC serie uit 1993. De overige uitzendingen heb ik helaas niet.
BBC-R1-19930403-TheDavidBowieStory-Part1-Apprenticeship

En voor Edwin: er is op 15 december 1983 een Poster aflevering uitgezonden over David Bowie. Bron: http://www.radiopedia.nl/wiki/Poster_programmaoverzicht.  Dit was aflevering 69 van de serie De Engelse popmuziek in de jaren 50 en 60. Helaas zit deze aflevering niet in mijn archief.

En op 4 januari 1997 was er een Poster uitzending ivm zijn 50e verjaardag.

Jammer dat die Poster er niet is. De laatste Ges vd UK Pop die ik heb is deel 61 (oktober) over The Seekers)

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.