Geplaatst 17 januari 20169 jr. Bij toeval ontdekte ik een Amerikaans oldies format radiostation waar ik meteen erg blij van werd. Het is 95PEN uit Philadelphia. Geen reclames, non stop muziek met goede jingles. En een goede mix in diverse stijlen. Wat vinden jullie ? Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 18 januari 20169 jr. Voor de geïnteresseerden hier nog wat info betreffende dit station: URL: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 95FM PUREGOLD ROCK 'N' ROLL - America's Greatest Oldies Station Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Decades,Pop,Oldies,60s,70s,80s,Top40 MP3 128kbps Pierre Addicted To Music
Geplaatst 19 januari 20169 jr. Wim, en iedere oldies fan onder ons in het bijzonder, hier nog wat mij betreft een fabelachtig oldies station: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren AMERICANGRAFFITI 1955-1970 & The Great American T40 Stations URL: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren MP3 128kbps Prachtige jingles... Ook Wolfman Jack komt geregeld langs! Pierre Addicted To Music
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.