Geplaatst 28 juni 20231 jr. Ik heb Haddy een FB boodschap gestuurd (Dear Haddy, please can you help me identify the late70s/early 80s sample you use on your track 'Relationship Goals' ? With best wishes from Omni) waarop een automaties antwoord kwam: Hi, thanks for contacting us. We've received your message and appreciate you reaching out. For serious inquiries please go to my new Instagram page and follow @HaddyRacksNYC. Ik ben geen Instagrammer, dus misschien kan een uwer deze draad met hem oppikken AUB??
Geplaatst 28 juni 20231 jr. Op 28-6-2023 om 10:43 zei Henk: Voor de liefhebbers hier een stukje Avondspits uit 1980 met een gezongen Hittest jingle: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Wat fantastisch om dit weer terug te horen.....kippevel als Shirley Zweres invalt....en hoewel ik Frits altijd ontzettend graag hoor, heeft iemand misschien deze jingle 'schoon' met alleen de stem van Shirley? God, wat mis ik toch zo'n programma als de Avondspits incl. een dergelijke DJ als Frits in het hedendaagse radiolandschap....het zal m'n weemoedig inslag zijn....
Geplaatst 30 juni 20231 jr. Het is een populaire sample in de hip hop scene, want een jaar later (2019) heeft Michael Marshall het ook nog eens gebruikt in het nummer Beauty 3. Maar nu het origineel nog.......
Geplaatst 30 juni 20231 jr. De sample werd ook gebruikt in de volgende twee nummers: Sean Brown - 17 again Sean Brown - Neglect (Rikki Martinez)
Geplaatst 3 juli 20231 jr. Ik plaats nooit berichten onder een andere naam dan mijn eigen. Ook ik weet nog altijd niet het antwoord op deze prangende radiovraag. Ben benieuwd...!
Geplaatst 7 juli 20247 jul ...Vreemd. De 2 hierboven genoemde nummers... (Sean Brown - 17 again, en Sean Brown - Neglect (Rikki Martinez) ... kan ik nergens vinden. Frank Visser, kan jij nog eens van je laten horen via deze weg?
Geplaatst 19 juli 202419 jul Neglect staat hier: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Wie kan de jingle van de Avondspits nog eens plaatsen?
Geplaatst 22 juli 202422 jul Op 19-7-2024 om 00:38 zei Rink Hof: Wie kan de jingle van de Avondspits nog eens plaatsen? Bij deze: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 22 juli 202422 jul Op 22-7-2024 om 18:04 zei Henk: Bij deze: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Dank je wel, Henk! Maar helaas, er gaat bij mij ook geen lampje branden.....
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.