Spring naar bijdragen

Heeft iemand Bart Muijs op Radio Veronica opgenomen op 1-2-2016?

melle

Aanbevolen berichten

Door een plotse griepaanval was ik niet in staat het programma van Bart Muijs afgelopen maandag tussen 16.00 en 20.00 uur te beluisteren of op te nemen. Hopelijk heeft iemand anders daar een opname van gemaakt en wil diegene deze op dit forum delen. Alvast hartelijk dank.

Gr, Melle

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2 weeks later...

Hartelijk dank Pieter voor deze uploads.  Is het overigens jou wel gelukt de show van Martijn Muijs  gisteren op te nemen>  Bij mij werd de opname om 18.05uur afgebroken waaronder ook de opname van de  80's Top 810 op Rsdio 10. Ik wwet niet of het probleem bij mij thuis ligt of extern  Mocht het jou wel gelukt zijn  de laatste 2 uur op te nemen zou je die dan ook  willen aanbieden? Alvast Bedankt!

Gr, Melle

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er is denk ik wat misgegaan met de uploads van de  2 uren van Radio Veronica van gisteren.  Het blijken 2 uren  van 3FM te zijn,,,,,,

Als je de ontbrekende uren van de Top 810 van maandag tussen 18-21 uur ,ook zou willen uploaden, HEEL GRAAG, want er niks irritanter dan een incomplete opname, Wat mij ook nog dwars zit is dat op enkele dagen in december  2015 mijn opnames van de top  4000 mis liepen, Ik denk dat ik ongeveer 8 uur heb gemist. Heb jij daar toevallig ook opnames van gemaakt en zijn deze wel compleet?

Dat ik alles logt van landelijke zenders is deels het geval,  Mijn focus ligt vooral bij Radio Veronica, Qmusic ( die heeft overigens een hele slechte stream) en Radio 10 en daarnaast specdiale evenementen zoals de top 2000 op NPO radio 2.

Gr, Melle

bewerkt door melle
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag Melle,

Ik heb de 2 verkeerde files (3FM ilv Veronica) aangepast, de uploads lopen u, maar Mediafire is niet zo snel. Radio 10 van maandag 15-02 er ook bij gezet. De Top 4000 heb ik helaas niet, maar ik ken wel iemand bij Radio 10. Wellicht wil hij ze naar me sturen. Ik beloof niks, maar ik vind het leuk te helpen. :-)

Mocht je nog eens wat zoeken: pieter.decker@gmail.com, dan mail me gerust. Ik heb vaak wel veel. 

Groeten,

PD

PS: Welke dagen uren van de Top 4000 mis je precies?

bewerkt door pieterdecker
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je wel Pieter voor je hulp. Het geldt uiteraard ook voor jou; mocht je wat missen dan kun je uiteraard ook altijd bij mij terecht

De volgende 8 uren van de Top 4000 versie 2015 mis ik door uitvallende streams:

03-12-2015   11.00-14.00 uur                    

14-12-2015   09.00-11.00 uur                     

15-12-2015   12.00-15.00 uur 

Hopelijk lukt het je., .

Gr, Melle

bewerkt door melle
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1 month later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...

• Ondersteun Radiotrefpunt!

Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

• Onlangs hier

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

• Aantal leden
      6626
    • Meest online
      3025

Nieuwste lid
    frank.delplace
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.