Geplaatst 9 februari 20169 jr. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Robin Bron(nen): Zeezender/Radio/Nieuwsgroepen, Downloadclub/HarmKoenders/Hans Hendriks, Internet Radiocafé/Vincent Schriel, Engelse Forums, Azanorak, BitTorrent, eigen archief en div andere personen w.o. Hans Knot, Douwe Dijkstra ect...
Geplaatst 11 februari 20169 jr. Leuk! Op die datum zat ik ook op de Jeanine als dj Peter de Vries. En ik word nog door Terry genoemd ook ("Peter Deepfreeze")! Zo hebben we allemaal onze jeugdzondes...
Geplaatst 11 februari 20169 jr. Leuk Piet! Heb jij nog programma's van jezelf op Radio Atlantis? Ik heb er geen één. Groet, Martin Die als kleine jongen indertijd in Sas van Gent woonde en Atlantis dus prima kon ontvangen.
Geplaatst 11 februari 20169 jr. Ik heb helaas ook niets, Martin. Een neef van mij heeft indertijd wel het een en ander opgenomen, maar na een paar verhuizingen waren die opnamen helaas nergens meer te vinden. Daarom ben ik blij dat Terry Davis mij noemde in het programma. Heb ik toch nog 'iets'...
Geplaatst 12 februari 20169 jr. Auteur Op 11-2-2016 om 23:54 zei Piet van der Vooren: Daarom ben ik blij dat Terry Davis mij noemde in het programma. Heb ik toch nog 'iets'... Er is nog meer Piet. :-) In het live programma van Rob Ronder, die tevergeefs wacht op je terugkeer naar de MV Jeanine. Luister op 14.54, 41.23 en 50.13. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Robin
Geplaatst 12 februari 20169 jr. Robin, Heb jij zo'n goed geheugen dat je wist dat die info (over Peter de Vries, 00:50:35) in deze show van Rob Ronder te vinden was? Groet, HA
Geplaatst 12 februari 20169 jr. Op 11-2-2016 om 23:54 zei Piet van der Vooren: Ik heb helaas ook niets, Martin. Een neef van mij heeft indertijd wel het een en ander opgenomen, maar na een paar verhuizingen waren die opnamen helaas nergens meer te vinden. Daarom ben ik blij dat Terry Davis mij noemde in het programma. Heb ik toch nog 'iets'... Iets meer: Atlantis-19740621-0628-0728-DaveOwen-PeterDeVries
Geplaatst 12 februari 20169 jr. Auteur Op 12-2-2016 om 13:26 zei Hotel Amigo: Robin, Heb jij zo'n goed geheugen dat je wist dat die info (over Peter de Vries, 00:50:35) in deze show van Rob Ronder te vinden was? Wat Radio/Zeezenders eind jaren 60, 70 en een gedeelte van de jaren 80 betreft is het antwoord ja. Op 12-2-2016 om 14:10 zei Vincent: Iets meer: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Leuk dat deze opname boven water is gekomen Vincent. :-)
Geplaatst 13 februari 20169 jr. Robin! Pffff...... knap van je hoor, petje d'r voor af en bedankt voor het plaatsen d'r van! Groet, HA
Geplaatst 13 februari 20169 jr. Op 12-2-2016 om 20:03 zei Robin Westhof: Wat Radio/Zeezenders eind jaren 60, 70 en een gedeelte van de jaren 80 betreft is het antwoord ja. Leuk dat deze opname boven water is gekomen Vincent. :-) Zeker een unieke opname, mischien dat Peter na al die jaren eens wil verhalen over zijn belevenissen aanboord van Atlantis.
Geplaatst 13 februari 20169 jr. Ik hoop dat Piet nog eens terugkomt. Zo te zien heeft hij zichzelf nog niet eens gehoord. Martin
Geplaatst 13 februari 20169 jr. Iedereen dank voor de leuke reacties, in het bijzonder Vincent en Robin voor de opnamen uit 1974. In de afgelopen dagen heb ik nu al meer van mezelf uit 1974 gehoord dan in de voorbije 42 jaar... Wie meer wil weten over die tijd moet maar een seintje geven. Overigens ben ik in 2014 in het programma Medialand op de lokale omroep van Alphen aan den Rijn uitgebreid geïnterviewd over Radio Atlantis. De liefhebbers wens ik veel luisterplezier! Ik ben ook nog in het bezit van de nodige informatie over de REM (RTV Noordzee). Ik zal proberen dat een dezer dagen ook hier te plaatsen. Piet. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 13 februari 20169 jr. Het interview met jou in een adem afgeluisterd, Piet. Prachtig kijkje in de keuken! Leuk ook dat je Alfons Jagtman (Rob Ronder) noemde, die in 1983 medeoprichter was van Radio Continu, een station dat vanuit België op Nederland (regio Breda) uitzond. Ik heb er zeven jaar gewerkt, vandaar. Groet, Martin
Geplaatst 13 februari 20169 jr. Dag Piet, Ik heb ook genoten van uw verhaal over radio atlantis. Voor mij is alles over de zeezenders begonnen 1973 07 15 12 uur radio atlantis,ik was toen 14 jaar jong. Tot op heden boeit het nog altijd voor mij. Mooi verhaal van uw beleving. Grt Marnik
Geplaatst 13 februari 20169 jr. Auteur Op 13-2-2016 om 14:13 zei Piet van der Vooren: Overigens ben ik in 2014 in het programma Medialand op de lokale omroep van Alphen aan den Rijn uitgebreid geïnterviewd over Radio Atlantis. Leuk om te beluisteren en weet ik gelijk ook dat ze bij die lokale zender de Hitsige Hitlijst uitzenden. ;-) Robin
Geplaatst 14 februari 20169 jr. Piet van der Vooren / Peter de Vries, Wat is de titel + naam artiest van het eerste instrumentale melodietje in het programma over Atlantis (Medialand). Dus voor de Atlantis tune te horen? In afwachting, HA
Geplaatst 14 februari 20169 jr. Hoi HA, Dat instrumentaaltje was een tune die een van de Atlantis-deejays gebruikte. Zelf weet ik de titel en artiest daarvan niet meer, maar als je een mailtje stuurt naar Medialand kunnen zij je vast verder helpen: medialand@studioalphen.nl. Piet.
Geplaatst 14 februari 20169 jr. Oke Piet, Dat heb ik zojuist gedaan + dat nummer erbij, nu maar afwachten... En inderdaad Piet, die Int. uitzendingen op Radio Atlantis waren een genot om naar te luisteren! Groet, HA
Geplaatst 14 februari 20169 jr. Het betreft de b-kant van deze single: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren groet, Hans
Geplaatst 14 februari 20169 jr. Ja, dat is waar! Dit is 'm: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Je hebt m'n geheugen weer opgefrist, Hans! Piet.
Geplaatst 14 februari 20169 jr. M.i.alléén gebruikt voor deze jingle: Jingle Atlantis - Zet 'm Op - 8 sec Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren groet, Hans
Geplaatst 14 februari 20169 jr. In het begin van radio atlantis werd the tune gebruikt door Mike Moorkens.Hoor het uur 09.00-10.00 1973 07 17. Grt Marnik
Geplaatst 14 februari 20169 jr. Op 14-2-2016 om 17:38 zei marnik: In het begin van radio atlantis werd the tune gebruikt door Mike Moorkens.Hoor het uur 09.00-10.00 1973 07 17. Grt Marnik Bedankt. Deze kan worden aangevuld: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.