Geplaatst 5 maart 20169 jr. Ik zat vanavond weer eens te kijken in mijn zorgvuldig bewaarde gedrukte exemplaar van de Radio Veronica Top 1000 die ik dacht in de zomer van 1974 werd uitgezonden. Ik bewaar daar hele fijne herinneringen aan. Zo n mooie muzikale periode komt hier voorbij. Ik denk dat er toen heel wat bandrecorders gedraaid hebben. Ik zou het zo mooi vinden om weer eens wat te horen uit die week.
Geplaatst 5 maart 20169 jr. Even geduld ga ik regelen........ Hier is alvast de link naar een zip file. (heeft nog wel even tijd nodig om te uploaden zo'n 2,5 uur vanaf nu!) Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Staat erop! downloaded maar!
Geplaatst 6 maart 20169 jr. Op 6-3-2016 om 09:50 zei Juul: Hé Ed, is dit met nieuws en zo ? Juul Ik heb de uren met nieuws in mijn pc staan Juul zoek jij die of is het gewoon een vraag .. Radio Veronica - 1974-07-24 0700-0800 - Top 1000 - Hans Mondt.mp3 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Radio Veronica - 1974-07-24 0800-0900 - Top 1000 - Bart van Leeuwen.mp3 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Uren met het nieuws .....
Geplaatst 6 maart 20169 jr. Ha die Jaap, Ik was nieuwsgierig. Die platen geloof ik allemaal wel. Maar met nieuws maakt het wat completer.
Geplaatst 6 maart 20169 jr. Op 6-3-2016 om 12:34 zei Juul: Ha die Jaap, Ik was nieuwsgierig. Die platen geloof ik allemaal wel. Maar met nieuws maakt het wat completer. Dat vindt ik nou ook altijd leuk het nieuws .... Op 6-3-2016 om 12:39 zei Jaap De Vries: Dat vindt ik nou ook altijd leuk het nieuws .... Wat hier aangeboden wordt is ook met nieuws erbij Juul heb ze net even binnen gehaald om te luisteren ....
Geplaatst 6 maart 20169 jr. Dank Jaap. Ga ik ze ook downloaden. Geeft zo'n mooi tijdsbeeld met nieuws e.d. Mooie zondag, hier is het zonnig.
Geplaatst 6 maart 20169 jr. Auteur Ik heb ze vanmorgen gedownload en zit te genieten. Ik hoorde de Hans Brinker s Symfonie en die plaat komt nooit meer voorbij. Leuk!!
Geplaatst 6 maart 20169 jr. Op 6-3-2016 om 13:23 zei wim1958: Ik heb ze vanmorgen gedownload en zit te genieten. Ik hoorde de Hans Brinker s Symfonie en die plaat komt nooit meer voorbij. Leuk!! Ik had deze mooie uren al maar heb ze toch nogmaals gedownload en ook hier geniet ik weer van de lijst met moie hits maar ook van het oude nieuws dat je weer terug hoort.
Geplaatst 6 maart 20169 jr. Dank voor de aardige reacties! Is er ergens een gedrukt exemplaar van deze top 1000 te vinden?
Geplaatst 6 maart 20169 jr. Ed, "is tie" : Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren als mooie pdf file.
Geplaatst 6 maart 20169 jr. En hier het complete boekje: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Grt, Peter
Geplaatst 7 maart 20169 jr. Auteur Juul , weet jij nog wie er met het idee kwam om bij deze Top 1000 MacArthurPark te gebruiken als tune? Was dat Ad ?
Geplaatst 7 maart 20169 jr. Auteur Grappig, ik krijg net antwoord op mijn eigen vraag, al luisterend hoor ik Lex vertellen dat Bart van Leeuwen de MacArthur Park plaat geknipt en gemonteerd heeft tot een tune. Mooi !
Geplaatst 8 maart 20169 jr. Auteur Tijdens het ochtend programma noemt Hans Mondt, Leo de Later steeds Leo den Later, waarna Leo vanaf boord Hans den Mondt begint te zeggen. Grappig dit.
Geplaatst 8 maart 20169 jr. Ja Hans maakte soms hele rare zinnen. Ik heb me daar ook altijd aan gestoord. Bijvoorbeeld ;" OGM in de presentatie van……." Net zo raar als "de presentatie is in handen van ondergetekende……" Gewoon slecht Nederlands.
Geplaatst 8 maart 20169 jr. Auteur Iets anders wat ik wel leuk vind om te horen is dat b v Lex zegt dat als hij zijn platen niet allemaal kan draaien , Frans van der Beek ze in het volgende programma wel meeneemt. Maar Sieb roept dan dat hij dan niet uitkomt met zijn volgorde want hij heeft zijn programma s al op de band gezet. Hij gaat namelijk op vakantie. Ik kan me voorstellen dat dit soort situaties wel vaker voor kwamen.
Geplaatst 10 maart 20169 jr. Blijkt volgens mijn download, dat nummer 24 R.Veronica T1000 24.07.1974 21.00 - 22.00 Karel van der Kemp ontbreekt. Nummer 23 eindigt met 625 Flowers in The Rain-Move en 25 start met 602 Last Train To Clarksville-Monkees. Iemand die voor de aanvulling kan zorgen? Jaap De Vries misschien die deze mooie uren al had? Dank bij voorbaat! Pierre Addicted To Music .
Geplaatst 10 maart 20169 jr. Pierre, Bij deze het ontbrekende uur. Groet, Bertus 1974 07-24 2100-2200 KarelVanDerKemp - Top1000.mp3 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 10 maart 20169 jr. Ik zal komend weekend een nieuwe zip op mediafire plaatsen zodat ie zo compleet mogelijk is.
Geplaatst 11 maart 20169 jr. En hier is de vormgeving van de Top 1000 met vriendelijke toestemming van Juul. De tune, jingles en promo's door Bart en Lex: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.