Spring naar bijdragen

Rick van Dijk

Juul

Aanbevolen berichten

Ik kwam net een mailwisseling met Rick van Dijk ( †  5 december 2011) tegen.

Rick was z'n naam op ons forum, in werkelijkheid was het  Erik Langelaan.

Dit jaar is Rick al weer 5 jaar niet meer onder ons.

Wat gaat de tijd toch snel.

Rick was een goeie gozer…………………..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een prima vent met een groot hart voor radio. Hij maakte, met veel plezier, ook zelf programma's bij een lokale omroep. Op z'n best was hij m.i. met de Top 40 op zaterdagmiddag, via de stream van de stichting Norderney. Hij koos voor het non stop format, had oog voor het technische detail en historische beleving. Dit was zijn laatste zaterdagmiddaggebeurtenis die hij mocht maken. Als mooie herinnering aan Erik:  Please login or register to see this link.  

groet, Hans

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rick had zo rond de eeuw-wisseling een prachtige website over Earth & Fire. Hij maakte zijn RixMix-en (Alice Cooper - Halo of Flies, Yes - Yours is no disgrace en vele anderen). Ik weet nog precies waar ik was toen ik las dat hij was overleden. Ik heb leuke contacten met Rick gehad en ook ik denk nog wel 's aan hem. Hij was een creatief en goed mens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 4 weeks later...

Ik heb nog heel wat van zijn Top 40-shows in mijn archief zitten. Tijdloos zijn ze. 

Ik mailde vaak met hem in de periode september-december 2011 (startte toen net met UK Top 40 op 192radio) en we hadden toen regelmatig contact daarover en over zijn Veronica Top 40.RIP R!ck

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...

• Ondersteun Radiotrefpunt!

Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

• Onlangs hier

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

• Aantal leden
      6626
    • Meest online
      3025

Nieuwste lid
    frank.delplace
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.