Geplaatst 26 maart 20169 jr. Misschien niet helemaal de juiste periode voor Pasen....Toe maar. Wel leuk- Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 5 april 20168 jr. Op 26-3-2016 om 16:23 zei Maurice van der Bent 2: Misschien niet helemaal de juiste periode voor Pasen....Toe maar. Wel leuk- Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Hoi Maurice, hoe kan ik dit het beste downloaden? Dank, Wim
Geplaatst 5 april 20168 jr. Downloaden lukt niet meteen/rechtstreeks. Ik heb de url naar het bestand opgespoord. Misschien lukt het dan wel Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Ben hem zelf ook aan het downloaded maar dit gaat niet al te snel. Heb er toch maar even een mp3tje van gebakken en op zippyshare gezet. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 6 april 20168 jr. Auteur Ik ben zelf benieuwd naar meer archief materiaal van Radio Centraal Den Haag. Alles is welkom in welke vorm dan ook. Bij voorbaat dank voor de genomen moeite. Gr, Maurice. p.s mag ook via een P.B
Geplaatst 6 april 20168 jr. Op soundcloud is er ook nog een oude aircheck van Sebastiaan Peters op Radio Antwerp terug te vinden. Erg gaaf om terug te horen
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.