Spring naar bijdragen
Wat fijn dat je Radiotrefpunt bezoekt! Dank daarvoor. Het onderhoud en beheer van de community kost geld. Help ons hiermee. Steun Radiotrepfunt en doneer. Alvast bedankt. ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst

​Gisteren kreeg Ad een telefoontje van Hotel Lapershoek;

“Ad we zijn aan het opruimen en vinden hier een grote kast met een bandrecorder…......…”

En kijk eens…………………..Nu kunnen de technici van de Stichting Niels en Rob aan de bak !

… Top 40 op 192Radio: Tipparade op 192Radio: Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link. Please login or register to see this link.

Geplaatst

Nou ik dacht het niet ! Gelukkig niet.

Wat is daar nu voor 1 april aan ? Wie nemen we dan in het ootje?

Nee, hoor, het is echt echt...................................

Geplaatst
55 minuten geleden zei Juul:

Nou ik dacht het niet ! Gelukkig niet.

Wat is daar nu voor 1 april aan ? Wie nemen we dan in het ootje?

Nee, hoor, het is echt echt...................................

Wel een goed hotel als eens in de 40 jaar de kasten geopend worden...

Geplaatst
3 uur geleden zei Hans van Rijswijk:

Deze taperecorder is achtergebleven na de reünie in 1999. Wel vreemd dat niemand van de stichting Norderney hem gemist heeft, en dat hij in het hotel bijna 17 jaar in een kast stond zonder dat iemand zich wat afvroeg........

Dag Hans,

Wie zegt dat wij hem niet misten ? Waar haal je die "wetenschap" vandaan?

Maar wij wisten niet waar ie gebleven was. En dat is heel iets anders......

Maar hij komt goed van pas................Maar daarover later meer.

Geplaatst
1 uur geleden zei Juul:

Dag Hans,

Wie zegt dat wij hem niet misten ? Waar haal je die "wetenschap" vandaan?

Maar wij wisten niet waar ie gebleven was. En dat is heel iets anders......

Maar hij komt goed van pas................Maar daarover later meer.

Zo zie je maar weer hoe iets weer boven water komt al is het na jaren ...Schoonmaken nakijken en draaien met die handel zou ik zeggen.....

Geplaatst
4 uur geleden zei Hans van Rijswijk:

Dag Juul,

Misschien was dat "niet missen" een (te) snelle conclusie. Waarschijnlijk ingegeven door het feit dat ik me niet kan voorstellen dat dat mij zou gebeuren. Niet dat ik perfect ben overigens........

Dan is het goed Hans.

"het resultaat telt". We hebben 'em binnenkort nodig, dus het komt optijd..

Geplaatst

Inmiddels heb ik al vernomen dat men er nog enige raadselen om heen wil laten blijven, maar dat weten we dan wel. Stond keurig opgeborgen, misschien wel beter als in de beroemde garage van Ad, en op z'n oude honk, Lapershoek, wat wil je nog mee? Ik geloof dat ik stiekem maar een keer dhr. Schel ga bezoeken als hij m gaat renoveren ;) 

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...

• Ondersteun Radiotrefpunt!

Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

• Onlangs hier

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

• Aantal leden
      6676
    • Meest online
      3025

Nieuwste lid
    Everhart
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.