Geplaatst 9 april 20169 jr. Van de Golden Radio NL server TROM-Oldies-1999-08-21-1300-1400 - OverVeronica
Geplaatst 9 april 20169 jr. Dag Martin, Wat-wie is TROM-oldies ? Is het leuk, gaat het over de zeezender of de VOO ?
Geplaatst 9 april 20169 jr. Auteur Ik moet eerlijk zegge: ik wist niet eens dat het bestond, maar kwam het weer es tegen in de kast. Het is waar naar wat ik ervan hoorde vanmorgen mogelijk een lokale omroep - het gaat over de zeezender - Leo de Later is daar aan het woord o.a.
Geplaatst 9 april 20169 jr. Op 9-4-2016 om 19:38 zei martinja: Ik moet eerlijk zegge: ik wist niet eens dat het bestond, maar kwam het weer es tegen in de kast. Het is waar naar wat ik ervan hoorde vanmorgen mogelijk een lokale omroep - het gaat over de zeezender - Leo de Later is daar aan het woord o.a. Het is een programma van Radio Rijnmond uit augustus 1999. Heb je misschien ook het tweede deel? gr.thijs
Geplaatst 9 april 20169 jr. Auteur Zeer bedankt Thijs voor de reactie - ik pas 'm gelijk aan op m'n pc in de database. 2e deel weet ik niet zeker, maar kom ik 'm tegen, komt ie absoluut online
Geplaatst 9 april 20169 jr. TROM was de naam van de toenmalige lokale omroep van Dordrecht. https://nl.wikipedia.org/wiki/RTV_Dordrecht
Geplaatst 10 april 20169 jr. Dat is een programma van mij............ Oldies bestaat nog steeds overigens, 27e jaargang vanmiddag tussen 1 en 3 op atosrtv.nl! en het andere deel gaat over de Norderney in Dordrecht , Zet ik zo on line Ik heb Freek Simon en Leo de Later geïnterviewd hier is het deel over de Norderney in Dordrecht http://www89.zippyshare.com/v/g9Quq2aJ/file.html ook in 1999 uitgezonden dus op TROM radio.......
Geplaatst 10 april 20169 jr. Auteur Ben ik heel blij mee om dat te horen. Zeer leuk als je de programma makers tegen komt. Was een wens in 2004. De tweede ben ik inmiddels ook weer ergens tegen gekomen. Deze is geupload door iemand naar onze server. Denk wel dat ik 'm toen zeer waardeerde. Geweldig en fijn om te weten. Bedankt.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.