Spring naar bijdragen

Stan Haag negatief over Karel van der Woerd

wim1958

Aanbevolen berichten

In de Extra Gold uitzending over MI Amigo vertelde Bert Bennet dat toen de besprekingen in Playa d Aro gaande waren om Veronica /Mi Amigo te lanceren, 

Stan Haag had gezegd dat hij als dat door ging, beslist niet met Karel van der Woerd wilde opnemen. Dit omdat Karel toch alleen maar de krant zit te lezen tijdens de opnamen.

Was Stan nou zo n humeurig type? Ik vind dit vreemd om te horen. Je zou denken dat Stan het juist fijn zou vinden om de kans te krijgen om weer met een oud collega te 

kunnen samenwerken na de zendersluiting van Veronica.

Misschien kan Juul hier iets over zeggen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Karel, was vanaf het hele eerste begin bij Veronica betrokken. Eerder als bijna iedereen.

En Karel was niet zo'n ervaren technicus zoals "wij" die er later bij kwamen.

En normaal gesproken nam Karel ook geen programma's meer op sinds 1965. Hij was chef techniek. 

En Stan spreekt over zijn Veronica jaren vanaf 1968 dus……….

Maar de krant lezen?  Heb ik van geen enkele technicus ooit gezien. Maar het zal wel symbolisch geweest zijn denk ik.

Ik ken(de) veel technici die niet graag met Stan wilden opnemen. Waaronder ik zelf. Want de jongere garde had nou net niks met de programma's van Stan.

Maar ik had ook niks met de programma's van Rob Out.

Ach ja,

Juul

Karel v der Woerd studio Zeedijk.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De reactie van Stan op de komst van de Veronica en ploeg met "niet met Karel van de Woerd willen opnemen want die zat alleen maar de krant lezen tot een plaat bijna was afgelopen" was voor mij ook nieuw. Bert Bennett was er vrij stellig in dat dit soort zaken meespeelden bij het niet doorgaan naast het al bekende argument dat het "te veel Veronica" zou worden, ten nadele van de mensen die Tack naar Spanje waren gevolgd. Het was een mooie middag gisteren. Douwe

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...

• Ondersteun Radiotrefpunt!

Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

• Onlangs hier

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

• Aantal leden
      6626
    • Meest online
      3025

Nieuwste lid
    frank.delplace
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.