Geplaatst 15 mei 20168 jr. Op 16 mei, 2e Pinksterdag, van 11.00 uur tot 18.00 uur de Top 100 Aller Tijden op 192 Radio en Extra Gold, met veel fragmenten van deze Top 100 Aller Tijden die door de TROS werd uitgezonden op Hilversum 3 in 1975. www.192radio.nl www.extragold.nl… Top 40 op 192Radio: Tipparade op 192Radio: lees verder > Lees verder
Geplaatst 16 mei 20168 jr. De mp3tjes zijn onderweg! Hier zijn ze dan. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 16 mei 20168 jr. Hoi Ed. Bedankt voor het delen. Ik was niet in de gelegenheid vandaag om te luisteren, aangezien mijn vader en moeder vandaag 65 jaar getrouwd zijn. Dus wat andere prioriteiten. Heb weer wat te luisteren! groet, janf
Geplaatst 16 mei 20168 jr. Op 16-5-2016 om 19:20 zei janf001: Hoi Ed. Bedankt voor het delen. Ik was niet in de gelegenheid vandaag om te luisteren, aangezien mijn vader en moeder vandaag 65 jaar getrouwd zijn. Dus wat andere prioriteiten. Heb weer wat te luisteren! groet, janf En jij van harte gefeliciteerd!
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.