Geplaatst 20 mei 20168 jr. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 20 mei 20168 jr. Durf het bijna niet te vragen maar is de rest van deze 100 er ook? kan de vind ik leuk knop even niet gebruiken dus bij deze
Geplaatst 20 mei 20168 jr. Auteur Tuurlijk kun je dat vragen - dat vroeg ik mezelf vanmorgen ook af - toen ik deze programma's tegenkwam, dus ik kijk de volgende keer zeker weer verder
Geplaatst 20 mei 20168 jr. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren En de lijst: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 1 juli 20168 jr. Kan mij herinneren dat Ria Valk ook vaak in de top 100 aller tijden van Veronica stond. Heb wel eens gehoord dat dit kwam doordat de fanclub heel veel kaartjes in stuurde!
Geplaatst 23 augustus 20168 jr. Op 20-5-2016 om 21:06 zei Vincent: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren En de lijst: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Door ziekte helaas gemist. Is er iemand bereid deze opnieuw aan te bieden? Alvast bedankt!
Geplaatst 23 augustus 20168 jr. bij deze. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Link geldig tot 30-aug.-2016 Als je nog meer zoekt hoor ik het graag. Groet Henk.
Geplaatst 22 december 20168 jr. Ik heb deze gemist. Kan iemand hem nog eens plaatsen? Vriendelijk dank.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.