Geplaatst 21 mei 20168 jr. De 1584 staat uit, op DAB+ geen audio en de site is offline. Het lijkt erop dat Ruud ermee gestopt is.
Geplaatst 21 mei 20168 jr. Dat Radio Paradijs stil is, en de site off-line is (domein is gereserveerd) houdt niet automatisch in dat Ruud ermee gestopt is. Rob V.
Geplaatst 24 mei 20168 jr. Het muziekformat van Radio Paradijs is wel heel anders geworden. Het gebruik van jingles is nu zeer beperkt. Gistermorgen beluisterde ik nog stilte op de DAB frequentie in A'dam, gistermiddag stond er weer signaal op. De muziek, die gedraaid werd, heeft veel weg van de zogenaamde "rechten vrije muziek". Of dat ook zo is weet ik niet.
Geplaatst 24 mei 20168 jr. Ik heb net ook even naar dab geluisterd. Ik hoorde een aaneenschakeling van instrumentale muziek in discosferen. (Maar waarom zou dat rechtenvrij zijn?) Er werd even een postbusnummer in Utrecht omgeroepen, maar inderdaad verder geen jingles. http://radio.nl/810521/radio-paradijs-uit-de-lucht
Geplaatst 28 mei 20168 jr. Ik luisterde net via internet en hoorde dat het vertrouwde format weer terug is
Geplaatst 1 juni 20168 jr. Even heel kort en eenmalig, door omstandigheden helaas niet het vertrouwde Paradijs format, technisch niks aan de hand, maar hou het in de gaten, je weet het niet...
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.