Spring naar bijdragen

Radio Delmare

Featured Replies

Geplaatst

Op de dag dat Radio Delmare eind augustus 1978 begon , was dot nieuws bij het NOS journaal ( kort item )de Aegir is vanaf de bovenkant gefilmd , ik heb dit nooit meer terug gezien , heeft iemand nog deze opname toevallig??

Geplaatst
  • Auteur

Hoi , bedankt voor deze opname , maar het item zat in het 20:00journaal van volgens mij 21 augustus 1978 , het was in ieder geval een luchtopname van de Aegir

Geplaatst
  Op 29-6-2016 om 18:36 zei Hotel Amigo:

Revenge85,

Deze vond ik wel voor je:

.

Het binnenslepen van Paradijs in 1981. De kenners hebben de " sleepboot '" natuurlijk herkend als een mijnenveger/jager uit de roofdier klasse.....en ja ,  100% zelfde als  de Galaxy van Radio London. Een gevalletje piraat-piraat sleept "piraat" naar binnen

Geplaatst
  • Auteur
  Op 29-6-2016 om 19:47 zei Paul de Haan:

Het binnenslepen van Paradijs in 1981. De kenners hebben de " sleepboot '" natuurlijk herkend als een mijnenveger/jager uit de roofdier klasse.....en ja ,  100% zelfde als  de Galaxy van Radio London. Een gevalletje piraat-piraat sleept "piraat" naar binnen

Hartstikke top dat jullie de bekende filmpjes sturen en reageren, alleen is het niet het NOS filmpje wat ik bedoel , ik weet zeker dat het op het 21 augustus 1978 bij het in de lucht gaan van Delmare in het journaal was te zien

• 2 weeks later...
  • 2 years later...
Geplaatst
  Op 30-6-2016 om 08:30 zei Revenge85:

Hartstikke top dat jullie de bekende filmpjes sturen en reageren, alleen is het niet het NOS filmpje wat ik bedoel , ik weet zeker dat het op het 21 augustus 1978 bij het in de lucht gaan van Delmare in het journaal was te zien

Het was in het journaal van 22 augustus 1978 (de eerste testuitzendingen waren de 21e). Ik heb het wel ergens volgens mij, vanavond even opzoeken.

1349.  NOS TV about Delmare which started transmissions from the Northsea 22‑8‑78       1’

Geplaatst
  Op 22-8-2018 om 17:01 zei Albatrosstudio:

Deze inhoud is verborgen

Ik denk dat het begin van deze opname is wat je zoekt. Excuses voor de matige kwaliteit.

het eerste gedeelte is inderdaad van 21 of 22 augustus 78, het 2e van 11 september 78. In augustus werd er diverse malen omgeroepen naar het NOS TV nieuws te kijken voor beelden van de Aegir.

• 9 months later...
Geplaatst
  • Auteur

Is het mogelijk dat de opnamen van het NOS journaal over Delmare van 22 augustus 1978 nogmaals geplaatst worden. Alvast bedankt.

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.