Spring naar bijdragen

Frans van der Beek

wim1958

Aanbevolen berichten

Ik luister graag oude Frans van der Beek shows. Grappig hoe anders Frans klonk in tegenstelling tot veel andere dj s. Frans was natuurlijk niet echt een dj, maar in eerste

plaats journalist. Maar hij was zo zichzelf, heel rustig zonder ego.

Het begon al met zijn tune, een lekkere jazz big band. Maar ook de platenkeus was best fijn. En een hele goede rustige radio stem.

Ik zocht vorige week contact met Frans en kreeg vandaag een berichtje terug. Hij vond het leuk dat ik hem er aan herinnerde dat hij vroeger iedere dag een Franse plaat draaide

onder het motto "Iedere dag een franse plaat is ook een geregeld leven" Hij was dat zelf helemaal vergeten.

Frans vroeg me of ik ook naar de opening van het Zeezender museum ga, om daar wat verder te praten. Tuurlijk, graag!!

Super leuk en wat een aardige man.

En dan denk ik weer, wat hadden we als Veronica luisteraars toch een band met dat station en de programma makers.

Dat je anno 2016 contact zoekt met iemand waar je zo graag naar luisterde vele jaren geleden............. dat zal de nieuwe generatie vast niet meer gaan doen later.

Het leven is voor veel mensen zo vluchtig geworden.

Nee ik vind het fijn om tegenwoordig mensen te bedanken waar ik in mijn jeugd zo graag naar luisterde. Het geeft me een goed gevoel.

Wim de Lang 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei Harm ten Brink:

Mooi geschreven, Wim!

Ik deel je mening.

P.S,

Twee jaar geleden was 'ie met een boek bezig over Veronica.

Ben benieuwd of dat er nog van komt...

Nee, ik denk het niet. Het zou verschijnen bij onze laatste reünie, Ik heb Frans wat "input" gegeven……..daarna werd het stil

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...

• Ondersteun Radiotrefpunt!

Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

• Onlangs hier

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

• Aantal leden
      6626
    • Meest online
      3025

Nieuwste lid
    frank.delplace
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.