Spring naar bijdragen

Daar gaan onze pensioen.

Juul

Aanbevolen berichten

Omdat ik een pleurishekel heb aan het ongefundeerde gejank van die roze website, kom ik er nooit en lees ik de hier aangedragen links ook niet als ik merk dat deze naar geenstijl verwijzen. Schijnbaar - ik heb het zelf dus niet gelezen - is ook dit artikel weer eens veel te kort door de bocht zo lees ik hier: Please login or register to see this link.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

46 minuten geleden zei Juul:

Dan is dit zeker ook "onzin?"

Please login or register to see this link.

Volgens het artikel op sargasso wel: "Over deze richtlijn is namelijk twee jaar lang in het openbaar onderhandeld. Tweedekamerleden die de inhoud van de uiteindelijke nota niet al lang aan zagen komen, die hebben dus ernstig liggen slapen."

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Paul:

De vraag is natuurlijk wat er dan nog van je pensioen overblijft...

Natuurlijk vang ik als pensioengerechtigde minder dan toen ik nog werkte, maar ik hoef er dan ook niks voor te doen, sta niet meer 2x daags inde file, hoef niet meer naar een baas te luisteren, kom uit bed wanneer ik wil, kan op vakantie als ik wil en heb verder geen verplichtingen. En ik kan goed rondkomen van dat "armzalige pensioentje"  gr.thijs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...

• Ondersteun Radiotrefpunt!

Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

• Onlangs hier

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

• Aantal leden
      6626
    • Meest online
      3025

Nieuwste lid
    frank.delplace
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.