Spring naar bijdragen

[Norderney192] Nieuw op zondagavond om 18 u: de zomer van 1976

Aanbevolen berichten

Uitzending op de stream van 192Radio, zondag 10 juli 2016 van 18u tot 19u. Productie Ronny Harnie

​Veertig jaar geleden maakten we de langste en warmste zomer van de vorige eeuw mee.

192Radio blikt 8 zomerse zondagavonden non-stop terug op deze mooie periode met de leukste hits en… Top 40 op 192Radio: Tipparade op 192Radio: Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link. Please login or register to see this link.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb hier toch wat moeite mee, begrijp me niet verkeerd, ik vind het mooi dat Ronny weer inspiratie heeft gevonden voor een nieuw format, maar ik heb moeite met het jaartal. We hebben het over de stichting Norderney, een programma op 192 radio, dit is van '76, bijna 2 jaar na het stoppen van Veronica als zeezender.... . Waar houd het op? Gaan we straks verder met muziek uit 1982? Zit ook prachtige muziek bij, maar wat 192 radio uniek en bijzonder maakt is het zeezender Veronica format en sfeer. Laten we er voor waken dat niet kwijt te raken, straks zijn we een veredelde vorm van radio 10 en daar zit ik in elk geval niet op te wachten. Maar, dat is, laat het duidelijk zijn, mijn persoonlijke mening......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een format beschrijft het inhoudelijk verloop van een programma. Dus waar bijvoorbeeld interviews of vaste items hun plaats krijgen in een uur. Hoe vaak een presentator mag praten, en wanneer hij zijn snaveltje moet houden. Een andere tak van sport dus dan het draaien van wat platen uit de hete zomer van '76. Talkradio is dus juist wél een bekend format.  

bewerkt door Hans van Rijswijk
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jan, de station call van het station is uitdrukkelijk 'en veel muziek uit de fifties, de sixties en de seventies' toch? Van die periode van 30 jaar was Veronica maar 14 jaar in de lucht. 

Ik heb het gewoon voorgesteld aan Ad en die vond het prima, dus ;-) Het vervangt trouwens een moment op de zondagavond waar voordien ook al muziek van na 31/8/74 geprogrammeerd stond. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...

• Ondersteun Radiotrefpunt!

Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

• Onlangs hier

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

• Aantal leden
      6626
    • Meest online
      3025

Nieuwste lid
    frank.delplace
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.