Spring naar bijdragen

John Altman , Georgie Fame en Ronan O ' Rahilly.

wim1958

Aanbevolen berichten

Sinds een paar jaar heb ik via internet contact met de Engelse muzikant John Altman. Hij zocht contact met mij toen hij hoorde dat ik al vele jaren de solo periode van George Harrison

bestudeer. John is saxofonist, componist van o a film muziek en zat zelfs enige tijd in de band Hot Chocolate. Ook is hij de componist van " Always look on the Bright Side of Life" van Monty Python.Een geweldige aardige en amusante man vol verhalen!

John speelt ontelbare sessies met grootheden en hij is een goede vriend van Ronan O ' Rahilly. Van de week deed hij een concert met Bill Wyman s Rhythm Kings waar de legendarische 

Georgie Fame momenteel in zit. De collega s van Georgie Fame noemen hem nog steeds bij zijn echte naam Clive Powell trouwens.

Ik wilde jullie John zijn verhaal over Ronan even laten lezen. .........

"Played a show last night with Bill Wyman's Rhythm Kings with this young lad on Hammond organ and vocals. We had a long chat about Ronan O'Rahilly and Clive said he visited him recently in the care home in Ireland which looks out onto the bay where his father's boat was moored. He said he's in and out of awareness and not really taking much in, but was in pretty good physical shape, and he will visit again pretty soon. We discussed Ronan's legacy at length and agreed that his importance to the world of radio and popular music has been grossly under appreciated. So spare a thought for one of the greatest enablers of the music scene, Ronan O'Rahilly!"

Zoals jullie weten heeft Ronan Alzheimer, dit even ter info!

Wim de Lang 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...

• Ondersteun Radiotrefpunt!

Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

• Onlangs hier

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

• Aantal leden
      6626
    • Meest online
      3025

Nieuwste lid
    frank.delplace
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.