Geplaatst 24 augustus 20168 jr. Populair bericht Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Opname uit het archief van Ton van Draanen.
Geplaatst 5 januari 20196 jr. Hoi mensen Is het mogelijk om deze nog een keer online te zetten Bij voorbaat dank Gr Ray
Geplaatst 5 januari 20196 jr. Populair bericht Dit is wat ik nog heb; Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 6 januari 20196 jr. Thanks, ik zie vergeleken met de post van Vincent da er nog wat ontbreken Maar nogmaals bedankt !!!!!!!
Geplaatst 6 januari 20196 jr. Populair bericht KRO 1991-08-18 0900-0930 Jeroen Keers - Beatles & Stones Dag Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren KRO 1991-08-18 1800-1900 Jeroen Kosterman - Beatles & Stones Dag Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 2 juni 20222 jr. De afgelopen week heeft 'Ben' in het Veronica-forum de integrale 'Veronica Beatle-Dag' uit 1972 ge-upload. 👍👍👍 Dat herinnerde me aan deze latere marathon-uitzending van 16 uur uit mijn tienertijd, waarin afwisselend songs van de twee grootste bands van de '60s gedraaid werden, met bijzondere opnames en korte documentaires tussendoor. Gelukkig is een groot deel ervan (minstens de helft) bewaard gebleven. Hierboven staan negen bestanden, en in onderstaand draadje van Vincent nog een uur (23.00-24.00, met live-opnamen): De links zijn inmiddels al lang verlopen. Zou iemand mij (en andere sixties-liefhebbers) blij kunnen maken met een her-upload?
Geplaatst 5 juni 20222 jr. Populair bericht Hoi, Onder deze link staan ze nog een keer: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 8 juni 20222 jr. Alle tien de bestanden! 😃 Hartstikke bedankt, Ronald. Hier ben ik erg blij mee. 8 juni 20222 jr. bewerkt door Tippie
Geplaatst 18 februari18 feb Op 15-2-2025 om 22:58 zei TimOphetBroek: Zou iemand dit nog een keer willen uploaden?! Graag zelfs !
Geplaatst 22 februari22 feb Op 5-6-2022 om 15:56 zei Ronald Gutte: Hoi, Onder deze link staan ze nog een keer: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren zou het nog een keer geupload kunnen worden, alvast bedankt !!!!
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.