Geplaatst 25 augustus 20168 jr. Niet mijn favoriete weer. Aan boord was dat natuurlijk wel lekker, een fris windje en wat ontspanning. Cees Manintveld ging een stukkie fietsen en Lex ging vissen. foto: © Stichting Norderney
Geplaatst 25 augustus 20168 jr. Ik heb de airco maar weer uit de kast gehaald. Onze slaapkamer is op het zuiden, dus...
Geplaatst 25 augustus 20168 jr. Ik ben een radiostudio ingevlucht met hollandse zomermuziek. Die heeft tenminste een goed werkende airco.
Geplaatst 25 augustus 20168 jr. Op 25-8-2016 om 12:36 zei Juul: Niet mijn favoriete weer. Aan boord was dat natuurlijk wel lekker, een fris windje en wat ontspanning. Cees Manintveld ging een stukkie fietsen en Lex ging vissen. foto: © Stichting Norderney Prachtige foto, those were the days 4 zeemijlen uit de kust van Scheveningen, 8900 meter vanaf de pier.Althans zo luidde een jingle.
Geplaatst 25 augustus 20168 jr. Ja die ken ik, heel mooi. In mijn geheugen zit Klaas Vaak die de pier er in betrok. Mischien wilde hij vrijkaartjes.
Geplaatst 25 augustus 20168 jr. Auteur Op 25-8-2016 om 19:27 zei Harm ten Brink: Ik heb Patries tijdens de zeilrace in gedachten... Wil ook…...
Geplaatst 26 augustus 20168 jr. We zien hier dus Willy Luikinga, zo te zien wilde hij wel een handje helpen. Wat een lummel!
Geplaatst 26 augustus 20168 jr. Kijk een foto toen de Norderney er nog uitzag als een gewoon schip. Met dek en hout erboven op, en schut boorden. Wat er nu is overgebleven, is een schip met een opgeblazen dek Theo
Geplaatst 26 augustus 20168 jr. Auteur Op 26-8-2016 om 05:19 zei Paul de Haan: We zien hier dus Willy Luikinga, zo te zien wilde hij wel een handje helpen. Wat een lummel! Ik volg je even niet Paul…………... Op 26-8-2016 om 06:12 zei radio tpot: Kijk een foto toen de Norderney er nog uitzag als een gewoon schip. Met dek en hout erboven op, en schut boorden. Wat er nu is overgebleven, is een schip met een opgeblazen dek Theo Daarom heb ik ook niks meer mee…..ja op 100 mrt afstand.
Geplaatst 26 augustus 20168 jr. Op 26-8-2016 om 05:19 zei Paul de Haan: We zien hier dus Willy Luikinga, zo te zien wilde hij wel een handje helpen. Wat een lummel! Will is gewoon zeeziek....
Geplaatst 26 augustus 20168 jr. Auteur Dit was tijdens de "Dusty Springfield" - Summer is over sessie.
Geplaatst 26 augustus 20168 jr. Op 26-8-2016 om 05:19 zei Paul de Haan: We zien hier dus Willy Luikinga, zo te zien wilde hij wel een handje helpen. Wat een lummel! Zijn programma heette niet voor niets 'Will wil wel'.
Geplaatst 26 augustus 20168 jr. Ik denk dat sommigen niet in de gaten hebben dat dit Lapershoek is...
Geplaatst 26 augustus 20168 jr. Auteur Ja, Harm, zo gaat dat he? Door de warmte is het onderscheidend vermogen wellicht terug gelopen.
Geplaatst 27 augustus 20168 jr. Op 26-8-2016 om 19:55 zei Juul: Ja, Harm, zo gaat dat he? Door de warmte is het onderscheidend vermogen wellicht terug gelopen. En denkelijk niet alleen door de warmte juul , Waarschijnlijk ook door de offers gebracht aan de god bachus , en misschien meerdere factoren welke verantwoordelijk kunnen worden geacht tot het ontstaan van deze pose . kortom een moment van stapelgekte misschien ?
Geplaatst 27 augustus 20168 jr. En dan nu weer een moppie muziek uit zee ...waar blijft de jingle die genoemd werd.....??? De warmte heeft hier ook zo z,n ding gedaan..
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.