Spring naar bijdragen

Radio 0511 Fryslan van start op 1485khz AM

Gast

Aanbevolen berichten

Ook een felicitatie waard, de wederopstanding van Radio 0511, Oldies sinds circa 2000 maar toen zonder diploma. Nu met de zegen van de overheid dus veel succes.

Please login or register to see this link.

Paul de Haan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even zuur doen :D nu nog op de vergeven frequentie gaan zitten dan is het idd legaal.

Maar ik kan me voorstellen dat je dat liever niet wilt, de Engelsman is erg sterk met S9+

Daar kun je niet tegen op met 0,25 Watt.

Meer het luistert lekker weg, zelf mijn vrouw vind dat de presentatie erg professioneel is.

Goed bezig dus!

Theo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoor ze niet hier in Winschoten nu heb daar s 7 qrm helaas.

@radio tpot wat mij opvalt de laatste weken dat als jij aan de band zit op 747 jij een mooi signaal produceert, maar als Babylona daar uitzendt door zijn signaal een enorme fluit toon aanwezig is, stem ik de ontvanger wat lager af 745 / 744 khz Babylona fluit toon vrij is hoe kan dit, zit babylona naast de ferquentie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik weg ben gaan de uitzendingen gewoon door.

Radio automatisering en de zender op tijdschakelaar.

Als je niet te ver uit de buurt bent kan je controleren of het nog werkt, 

Afspeelcomputer eventueel op afstand bedienbaar maken voor ingrepen, zenders gaan zelden of nooit kapot, hooguit antenne.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...

• Ondersteun Radiotrefpunt!

Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

• Onlangs hier

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

• Aantal leden
      6626
    • Meest online
      3025

Nieuwste lid
    frank.delplace
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.