Geplaatst 26 oktober 20168 jr. Populair bericht Dit kan wel eens een lang draadje worden. De eerste van een dikke 100 afleveringen. Zat er in dit programma niet een overzicht van de diverse hittips? Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Opname uit het archief van Ton van Draanen.
Geplaatst 26 oktober 20168 jr. Tof, Vincent. Ik heb dit altijd een erg leuk programma gevonden ! Helemaal op het einde van het programma deed Tom Blomberg steeds "nog een rondje langs de schijven, zoals die de komende hitweek zullen gedraaid worden ..." 26 oktober 20168 jr. bewerkt door peter
Geplaatst 26 oktober 20168 jr. Als je bedenkt dat ze voor het overzicht van de verschillende schijven voor Hitweek 30 jaar geleden één AK band gebruikte met voor elke jingle een 'ruiter/plakbandje'. Jingle starten, daarna snel weer klaarzetten op het volgende 'ruitertje' voor de volgende schijf jingle. Gaat het tegenwoordig met Dalet / OmniPlayer wel een stuk makkelijker. Peter
Geplaatst 3 november 20168 jr. Auteur Populair bericht Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 9 november 20168 jr. Auteur Populair bericht Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 16 november 20168 jr. Auteur Populair bericht Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 23 november 20168 jr. Auteur Populair bericht Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 30 november 20168 jr. Auteur Populair bericht KRO-R3-19870201-1800-1900-TomBlomberg-Hitweek[/url
Geplaatst 7 december 20168 jr. Auteur Populair bericht Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 14 december 20168 jr. Auteur Populair bericht Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 21 december 20168 jr. Auteur Populair bericht Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 24 december 20168 jr. Bedankt Vincent Ik heb ze ook maar gehaald. Yep mijn 10 giga van mijn mobiel zit er bij op. En dan wachten tot na het new year. Dan heb ik de kans om verder te halen van het forum. Vriendelijk Groeten Peter Zlatibor Serbia
Geplaatst 4 januari 20178 jr. Auteur Populair bericht Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 18 januari 20178 jr. Auteur Populair bericht Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 15 februari 20178 jr. Auteur Populair bericht Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 15 maart 20178 jr. Auteur Populair bericht Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 22 maart 20178 jr. Auteur Populair bericht Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 29 maart 20178 jr. Auteur Populair bericht Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 5 april 20178 jr. Auteur Populair bericht Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 12 april 20178 jr. Auteur Populair bericht Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.