Geplaatst 29 oktober 20168 jr. Populair bericht Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Uit het archief van Ton van Draanen. Peter 29 oktober 20168 jr. bewerkt door pvanklei
Geplaatst 30 oktober 20168 jr. JAAA!!! De Stemband,...daar wordt ik altijd vrolijk van. Super gezellig begin van het weekend. Bedankt voor deze " nieuwe " opname. Hopelijk ligt er ergens nog meer bewaard van dit programma. BEDANKT!!
Geplaatst 5 februari 20178 jr. Populair bericht Bij deze; Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 7 december 20222 jr. zou iemand ook deze prachtuitzending nogmaals willen aanbieden? alvast bedankt.
Geplaatst 7 december 20222 jr. Populair bericht Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Met dank aan de originele uploader. Groet en veel luisterplezier! Ton
Geplaatst 9 december 20222 jr. 2 weken later op vrijdag 6 maart 1987 gebeurde de ramp met de Herald of free enterprise voor de kust van Zeebrugge. ik heb toen de halve nacht radio geluisterd. ook de stemband. Er werd toen Angie van de rolling stones gedraaid oa. vergeet ik nooit meer.
Geplaatst 10 december 20222 jr. Op 9-12-2022 om 21:20 zei Henk700: 2 weken later op vrijdag 6 maart 1987 gebeurde de ramp met de Herald of free enterprise voor de kust van Zeebrugge. ik heb toen de halve nacht radio geluisterd. ook de stemband. Er werd toen Angie van de rolling stones gedraaid oa. vergeet ik nooit meer. Ja ik kan me die tijd nog goed herinneren - als de dag van gisteren
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.