Spring naar bijdragen

24 uur per dag

Piet van der Vooren

Aanbevolen berichten

Piet is zo blij dat hij dit wel 5 x of zo heeft gepost in nieuwsgroepen.

Overigens was er al minstens 1 verg houder op 1395 die dat al deed, muv 20-23 slot, maar dat heeft tot 1-1 ook niet veel zin.

En met zo'n afspraak over geen storingen uit het buitenland zijn er natuurlijk gigantische mogelijkheden voor LPAM gebruik en meer op de middengolf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het wordt een - voor mij - saaie wereld als iedereen zich constructief gaat opstellen, open gaat staan voor overleg en stille diplomatie toepast. Alleen maar hoog van de toren blazen heeft - wederom volgens mij - ook geen zin. 
Maar goed, dan komen we in een andere discussie terecht. Eentje in de trant van Hendrikus Colijn: "Ik verzoek den luisteraars dan ook om wanneer ze straks hunne legersteden opzoeken, even rustig te gaan slapen als ze dat ook andere nachten doen. Er is voorshands nog geen enkele reden om werkelijk ongerust te zijn. En daarmee, geachte luisteraars, laat ik u over aan de verpozing die de radio u pleegt te bieden. Goedenavond."

:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 uur geleden zei Piet van der Vooren:

Het nu door Agentschap Telecom genomen besluit over het gebruik van de 1395 kHz per 1 januari 2017 is voor mij het bewijs dat je met zich constructief opstellen, openstaan voor overleg en stille diplomatie vaak meer kunt bereiken dan met hoog van de toren blazen, het zich ergens tegen afzetten en het er met een gestrekt been tegenin gaan.

Waar gaat dit over?

Ik had in 20o3 die nachtbeperking er ook vrij snel af, muv 20-23 slot, dus zo fantastisch is het resultaat nou ook weer niet. Gewoon idioot dat het er weer inzat, en dat met LPAM.

Ik ben allergisch voor clubs die beweren dat 1+1 =3, omdat hun dat goed uitkomt, en je dan de indruk geven dat ze heel veel voor je gedaan hebben als het toch weer 1+1=2 wordt, na heel veel diplomatiek overleg.

Net als Rutte die nu doet alsof hij toch geweldig resultaat heeft voor de nee stemmers met het Oekr verdrag, maar gewoon zn  zin doordrijft, waardoor zelfs Buma van het CDA boos is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...

• Ondersteun Radiotrefpunt!

Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

• Onlangs hier

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

• Aantal leden
      6626
    • Meest online
      3025

Nieuwste lid
    frank.delplace
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.