Geplaatst 6 februari 20178 jr. US radio (WXRT), ‘Superstars In Concert’, November-December, 2000. (Re-broadcast from US radio (Westwood One), 26 November, 1983) Host: J.J. Jackson Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren The A.R.M.S. Concert at Royal Albert Hall, London, England, 20 September, 1983 Line-Up: Eric Clapton, Steve Winwood, Bill Wyman, Charlie Watts, Kenny Jones, Ray Cooper Andy Fairweather Low, Chris Stainton, Jeff Beck, Tony Hymas, Simon Phillips, Andy Fairweather- Low Jimmy Page, Simon Phillips, Steve Winwood, Ronnie Lane and more. Set: Westwood One Intro Band IntroEverybody Oughta Make A Change Lay Down Sally Wonderful Tonight Rambling On My Mind / Have You Ever Loved A Woman Rita May Cocaine Man Smart, Woman Smarter Road Runner Slowdown Sundown Take Me To The River Gimme Some Lovin' Star Cycle The Pump WXRT Westwood One Part 2 Intro Goodbye Pork Pie Hat Led Boots People Get Ready Hi Ho Silver Lining Prelude Who's To Blame City Sirens Tulsa Time Wee Wee Baby Layla Bomber's Moon Goodnight Irene Outro
Geplaatst 7 februari 20178 jr. Hé Ray, Ik vind de Stones fantastisch, daar gaat het niet om. Wat ik me afvraag is waar je al die "radioshows" vandaan haalt. Zitten toch vaak aparte dingen tussen. Vloeken in de kerk: ik ben ook een enorme Beatles-liefhebber. Ben je alleen op de Stones gefocused?
Geplaatst 7 februari 20178 jr. Ray moet maar voor zichzelf antwoorden, maar als het om radioprogramma's over The Beatles gaat, moet je eens kijken op http://beatlesradiowaves.blogspot.nl/ Al jarenlang de plek voor tal van Engelse en Amerikaanse radiodocumentaires en -programma's met betrekking tot de Fab Four. Alleen al met behulp van Google is er natuurlijk heel veel te vinden, ook van The Stones. Veel live-concerten ook, die merendeels ooit op de radio waren te horen. Kijk bijvoorbeeld eens op de forums van 'Guitars101 bootlegs'.
Geplaatst 7 februari 20178 jr. Auteur Op 7-2-2017 om 02:55 zei Platenruiter: Hé Ray, Ik vind de Stones fantastisch, daar gaat het niet om. Wat ik me afvraag is waar je al die "radioshows" vandaan haalt. Zitten toch vaak aparte dingen tussen. Vloeken in de kerk: ik ben ook een enorme Beatles-liefhebber. Ben je alleen op de Stones gefocused? Ik ben inderdaad gefocust op radiospecials/interviews van The Stones. Uitzonderingen zijn de Veronica uitzendingen van het zendschip omdat ik altijd fan ben geweest van Veronica en graag die Stones specials die ze toendertijd maakten graag nog eens wil beluisteren Verzamel zelf alle concerten op audio die opgenomen worden,dus als je ooit eens wat zoekt, wil ik iedereen hiermee helpen Ik vind het gewoon leuk om een leuke radiospecial hier neer te zetten, ik hoop dat meer mensen dat leuk vinden Waar ik ze vandaan haal ? Ach mijn reikwijdte is groot in het circuit Gr Ray
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.