Spring naar bijdragen

Wat gaan we op 1 juni doen?

Featured Replies

Geplaatst

Afgelopen week vertelde Ad Bouman dat we 1 juni maar vast in de agenda moeten zetten. Natuurlijk komt de vraag op wat we dan gaan doen. 

Het is 1 juni een historische dag , op die dag bestaat Sgt Pepper van de Beatles ook 50 jaar.

Geplaatst

Ik heb deze week voor het eerst sinds mensenheugenis weer eens een platenspeler op mijn installatie aangesloten. Ik had mijn honderden elpees en singles al een jaar of twintig op zolder opgeslagen. Nu haal ik ze in kleine porties tegelijk weer tevoorschijn.

Dus ik denk dat ik op 1 juni gewoon Sergeant Pepper ga draaien, op vinyl.

Paul

• 2 weeks later...
Geplaatst
  Op 16-2-2017 om 09:09 zei Juul:

Ik weet alleen dat Ad op 30 mei 70 wordt. En de dag erna is 1 juni.

En ik ben hem voor, want voor mij is dat over twee weken.

Eerst nog even 31 mei..., maar ik zie dat iemand anders dat ook al schreef...

• 2 weeks later...
Geplaatst

Ik was er afgelopen zomer. Van Salt Lake City, waar we begonnen, heb ik niet zo veel gezien, maar de parken (Bryce Canyon e.a.) en de uitgestrekte vlakten en bergstreken maakten een overweldigende indruk. In het zuiden van Utah, richting Arizona, zag ik stadjes met een bevolking van deels Mormonen (veelal te herkennen aan hun conservatieve manier van kleden) en deels Native Americans, een groep die er economisch slecht aan toe is, kreeg ik de indruk. Hoe dan ook fascinerend.

Geplaatst
  Op 17-3-2017 om 14:02 zei Paul:

Ik was er afgelopen zomer. Van Salt Lake City, waar we begonnen, heb ik niet zo veel gezien, maar de parken (Bryce Canyon e.a.) en de uitgestrekte vlakten en bergstreken maakten een overweldigende indruk. In het zuiden van Utah, richting Arizona, zag ik stadjes met een bevolking van deels Mormonen (veelal te herkennen aan hun conservatieve manier van kleden) en deels Native Americans, een groep die er economisch slecht aan toe is, kreeg ik de indruk. Hoe dan ook fascinerend.

Dank je Paul. Wij gaan van Salt Lake City naar the North Rim van de Grand Canyon. Dan via Moab (Arches National Park) via Aspen en Vail naar Denver. Ik heb er zin in!

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.