Spring naar bijdragen

"wat zien ik ?"

Featured Replies

Geplaatst

Ja, dat was de titel van een plaatje van Albert Mol, maar toen ik door de foto en dia collectie van oud collega technicus Atze Veenstraa aan het lopen was vond ik deze.

Een mooi stilleven. En "wat zien ik?"……….achteloos op de grond de Tune van de Top 40. Op de originele LP !  Gewoon op de grond in de kast van studio 1.

Ja zo ging dat in die tijd.

foto: © Stichting Norderney

St 1 kast met top40 tune LP.jpg

Geplaatst

Dat gaat nog steeds zo. Ik heb schitterende elpees die doorbuigen omdat ze achteraan in de bananendozen staan. In de kelder staan er ook, veel te vochtig. Ik heb er zelfs op het balkon staan, wel in blokker-boxen. Zo af en toe struikel ik nog wel eens over wat ik in de rest van mijn huis heb staan, hup weer een gescheurde hoes. Laatst een vrij unieke (want zéér weinig exemplaren) 78-toeren plaat. 65 jaar lang in goede staat gebleven en ik laat hem uit mijn handen vallen. Krak!

Ik deed vervolgens enkele uitspraken die EO-leden me niet in dank zullen afnemen.

Geplaatst

Het was een boek van Albert Mol en werd ook verfilmd later.

''Wij zijn de meisjes van 't confectie-atelier''

Wat zien ik ?  STOF !! 

Geplaatst
  Op 22-2-2017 om 21:17 zei Platenruiter:

Laatst een vrij unieke (want zéér weinig exemplaren) 78-toeren plaat. 65 jaar lang in goede staat gebleven en ik laat hem uit mijn handen vallen. Krak!

Ai. Zoiets doet pijn.

Geplaatst

OEI   !! 

ja dat doet pijn !:angry:

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.