Geplaatst 1 maart 20178 jr. Ik vond in m'n LP's een LP vol met electronische muziek. En daarop kwam ik dit tegen. Er staat mij zoiets van bij dat we dat bij Veronica gebruikt hebben…maar waarbij ? Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 1 maart 20178 jr. Inderdaad Juul,dit werd gebruikt voor deze nieuw jingle. Jingle werd ook nog gebruikt door de VOO in het popnieuws. Dirk Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 1 maart 20178 jr. Auteur OK, dank Dirk, dan is het waarschijnlijk niet bekend van welke LP ie komt. Ik weet wel dat ik hem gemaakt heb. Maar nu is de LP gevonden. Ik heb toen Veronica stopte de LP mee genomen en nu dus weer gevonden. Zal later vandaag de gegevens posten. En de hele track……... Juul
Geplaatst 1 maart 20178 jr. Auteur Zo, hier de gegevens van de "verloren gewaande LP" waar ik destijds nieuw vanaf gehaald heb. Ik was het gewoon vergeten. Ik vraag me nog wel af hoe ik halverwege dat nummer dat stukkie tegenkwam………... Hier een langer stukje audio waar het inzit. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren En dit vond ik net op WWW. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.