Geplaatst 5 maart 20178 jr. Ik heb in m'n collectie "The Motown Story" een set van 5 LP's met een prachtige docu. Het was een USA limited edition uit het verre verleden op vinyl dus en al lang niet meer te koop en al hlemaal niet op CD. Zal ik dat eens uploaden?
Geplaatst 5 maart 20178 jr. Op 5-3-2017 om 20:10 zei wim1958: Oh graag Juul, prachtige en tijdloze muziek. Sluit mij graag aan bij de vorige spreker!
Geplaatst 6 maart 20178 jr. Auteur Dan zal ik dat gaan doen. Eerst het audio dan de info. Is nogal veel.
Geplaatst 6 maart 20178 jr. Auteur Zo hier is het dan. Er zit ook een beetje info bij. Ik heb het van LP gemasterd. Hopelijk hoor ik van jullie ook eens terug wat je er van vindt. Niet zo'n "notificatie via het forum dat iemand (????) het leuk vindt." Want dat is zo makkelijk………. Het is nl. best veel werk om het te doen en dan ook nog te uploaden, want ik heb slechts een langzaam KPN koperdraadje. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 6 maart 20178 jr. Juul, dank je wel voor het uploaden door het dunne draadje. Zal met plezier luisteren. Ruud
Geplaatst 6 maart 20178 jr. bedankt Juul ! het staat nu op mijn ipod en ik ga het moren onderweg beluisteren en ik zal daarna vertellen wat ik ervan vind.
Geplaatst 6 maart 20178 jr. Op 6-3-2017 om 13:34 zei Juul: Hopelijk hoor ik van jullie ook eens terug wat je er van vindt. Niet zo'n "notificatie via het forum dat iemand (????) het leuk vindt." Want dat is zo makkelijk………. Een ''vind ik leuk'', een citering en een voor jou Juul. Maar niet om het even, een paar weken terug werd ik praktisch gevierendeeld toen ik een nietszeggend Noors Eurovisie liedje zippy-de. Ik begrijp de ''regels'' nog steeds niet mbt dit soort bestanden.
Geplaatst 6 maart 20178 jr. Een prachtige documentaire, erg bedankt voor het beschikbaar stellen, Juul. Ik zal er met aandacht naar luisteren. Jan.
Geplaatst 6 maart 20178 jr. dank voor het uploaden. Deze set is trouwens nog volop te koop in de wereld: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Kun je meteen zien wat er allemaal opstaat en de waarde vandaag de dag. gr JanDoet
Geplaatst 6 maart 20178 jr. Beste Juul, Bedankt voor deze documentaire. En wat een goede kwaliteit! Mvg Ronald
Geplaatst 7 maart 20178 jr. IK heb met plezier geluisterd vooral omdat bijna alle Motown sterren aan bod kwamen, Althans alleen de grootste hitmakers. Het gaat ook alleen om de allergrootste hits en het verhaal daar omheen. Ik miste vooral het verhaal van de oprichter van het label Berry Gordy en bij voorbeeld quotes van de sessiemuzikanten en b.v. Holland/Dozier/Holland Ik ;lees net dat er wel een intro van Berry Gordy bij zit, dat heb ik of gemist of het is niet blijven hangen.
Geplaatst 7 maart 20178 jr. Auteur Op 6-3-2017 om 19:44 zei Omnivoor: Een ''vind ik leuk'', een citering en een voor jou Juul. Maar niet om het even, een paar weken terug werd ik praktisch gevierendeeld toen ik een nietszeggend Noors Eurovisie liedje zippy-de. Ik begrijp de ''regels'' nog steeds niet mbt dit soort bestanden. Dank voor jullie reacties. Stel ik op prijs. Ik heb anders zo het idee dat ik het allemaal voor niks doe.Het is leuk om speciale zaken met mensen te delen.
Geplaatst 11 maart 20178 jr. een meesterwerk, gelijk gedeeld met mijn vader :-) . namens bijde heel erg bedankt Juul.
Geplaatst 11 maart 20178 jr. Auteur Heren, het doet mij een genoegen jullie reacties te lezen. Da's tenminste leuker dan helemaal geen "feedback" te krijgen. Zijn mijn inspanningen niet voor niks. Mooi weekend.
Geplaatst 12 maart 20178 jr. Dank hiervoor. Jullie oud-TROS collega Kas van Iersel heeft, toen ie bij de AVRO wél gewoon een vast programma kreeg, hier een wekelijkse rubriek Moment Of Motown van gemaakt, tussen '84 en '86. Edwin
Geplaatst 13 maart 20178 jr. Heb vorige nacht de volledige reeks beluisterd. Supermooi ! Dank U wel Juul. Het is een opname om te bewaren.
Geplaatst 13 maart 20178 jr. Op 11-3-2017 om 16:16 zei Arjan2: een meesterwerk, gelijk gedeeld met mijn vader :-) . namens bijde heel erg bedankt Juul. bijde = beiden
Geplaatst 13 maart 20178 jr. Auteur Op 12-3-2017 om 22:51 zei rauhfaser: Dank hiervoor. Jullie oud-TROS collega Kas van Iersel heeft, toen ie bij de AVRO wél gewoon een vast programma kreeg, hier een wekelijkse rubriek Moment Of Motown van gemaakt, tussen '84 en '86. Edwin Hoi Edwin, Kun je je inzake "wél" verklaren. Ben nieuwsgierig…... En "jullie" ? Is er hier nog een TROS collega dan ? HI Of bedoel je "jou" ? Juul
Geplaatst 13 maart 20178 jr. Op 13-3-2017 om 13:49 zei Juul: Hoi Edwin, Kun je je inzake "wél" verklaren. Ben nieuwsgierig…... En "jullie" ? Is er hier nog een TROS collega dan ? HI Of bedoel je "jou" ? Juul Edwin bedoelt dat Kas bij de TROS geen vast programma had. Dat "jullie" ontgaat mij ook. Gr.thijs
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.