Geplaatst 1 april 20178 jr. Van de Golden Radio NL server 21-07-1982 07.00 - 08.00 Radio Gemini, Jan Steen en Pol van Gent Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 1 april 20178 jr. Leuk niemandalletje rariteitje van ''Bordeaux Rouge'' op ong. 09:50 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 1 april 20178 jr. Auteur Heb 'm helaas niet en kan er ook niet meer aankomen op mp3. Leuk dat je dit hebt opgedoken
Geplaatst 1 april 20178 jr. Ik ben er mee bezig (ik hoop hem te vinden). Klinkt toch wel aardig, bijna Eurovisie-esque.
Geplaatst 2 april 20178 jr. Bedankt Martin Heb je misschien ook frans programma uit 1981 ??? Gr, Eric
Geplaatst 2 april 20178 jr. Auteur Geen idee Eric - zoveel destijds gekregen op de server van iedereen - wat ik tegenkom en wat leuk is, breng ik naar jullie toe.
Geplaatst 13 september 20177 jr. Zou kunnen 1 dacht ik of mijn geheugen en de ziekte heb geen archief op .. 1981 en zoja waar is de opname oei ooit gevraagd aan Jan Steen (woonde ooit op loopafstand van mijn huis in 1981 verhuisde toen naar omgeving moeskroen-kortrijk toen enzo werd hij nooit dj alhier ) ook aan JL Bostyn denk banden of ook cassettes meegeven toen in de studio opgenomen mee laten lopen dacht ik moet nu flink nadenken of jaar klopt moet mijn papieren lijst terug vinden oeii dagg
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.