Geplaatst 1 mei 20177 jr. Beste vrienden, ik heb een middengolfzender gevonden op het internet (wist niet dat dit eigenlijk bestond). Weet er iemand een "goede radiozender" om naar te luisteren ? Veel gepiep en gekraak ... en veel Russische en Chinese zenders ... maar iets van "bij ons" ... nog niet gevonden (als die tenminste nog bestaan). Weet iemand zo een frequentie waar het nog de moeite is om naar te luisteren ? Ik hoor graag jullie suggesties ... Mvg, Danny dit is die MW-ontvanger : Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 1 mei 20177 jr. Auteur De zender die hier "goed" te ontvangen is (met deftige muziek) is Absolute radio op 1215. Af en toe eens fading. Ontvangst om 4 uur 's nachts (ben een nachtuil) in Oost-Vlaanderen. Weet niet hoe het bij jullie is. Ben eens benieuwd of de ontvangst overdag beter zou worden of net niet ...
Geplaatst 1 mei 20177 jr. Ik vrees dat je het niet helemaal begrijpt. De link is een SDR ontvanger die in Twente staat (6050 kHz is overigens korte golf). Hiermee kun je alle radiosignalen beluisteren die op dit moment in Twente worden ontvangen. Er zijn meer van dit soort ontvangst stations die je waar ook ter wereld kunt beluisteren: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 1 mei 20177 jr. Hier nog meer online ontvangers Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Vr gr Jan
Geplaatst 1 mei 20177 jr. 6085khz Mi-Amigo International vind ik wel leuk. Denk in Twente ook wel te ontvangen
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.