Geplaatst 8 mei 20177 jr. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 8 mei 20177 jr. Leuk! Ab Surd op Radio Delmare. Heeft uiteraard niet zo lang gelopen. Wellicht dat ons aller Leen V. iets kan vertellen over dit programma?
Geplaatst 9 mei 20177 jr. Jan, In alle eerlijkheid, Ik kan ik het me nog wel herinneren, maar heb er weinig aanvullende informatie over. Het was een gesponsord programma. Dat is helaas het enige wat ik er nog van weet. Kan dus niet vertellen wie de discjockey was, waar hij vandaan kwam etc. Ik ben dus niet alwetend. Wellicht maar goed ook. Reden om nog eens verder te gaan spitten . Misschien dat Carel Andriessen uit Amersfoort het nog weet of richting Tsjechië, waar voormalig zendertechnicus Johan Rood met zijn geitenfokkerij geld probeert te verdienen. Eerste foto is met Carel Andriessen , tweede foto Johan Rood op strekdam bij Ouddorp 1979 Salut Leen
Geplaatst 10 mei 20177 jr. Oke Leen, dank voor je antwoord, maar....ben je niet in de war met Dr. Molly's Magic Show die met assistent Hercules in de nadagen van Radio Delmare in augustus september 1979 af en toe te horen was? Want in de Ab Surd-show hoor ik toch de stem van mijn goede vriend, helaas overleden, Jan Kat die wat 'rare' plaatjes draait.
Geplaatst 10 mei 20177 jr. Op 10-5-2017 om 20:18 zei jan: Oke Leen, dank voor je antwoord, maar....ben je niet in de war met Dr. Molly's Magic Show die met assistent Hercules in de nadagen van Radio Delmare in augustus september 1979 af en toe te horen was? Want in de Ab Surd-show hoor ik toch de stem van mijn goede vriend, helaas overleden, Jan Kat die wat 'rare' plaatjes draait. Dit lijkt me ook Ome John te zijn. Dr Molly's Magic Show werd pas 's avonds uitgezonden
Geplaatst 11 mei 20177 jr. Jan en Bert, Jullie hebben gelijk. Ik was in de war met Dr. Molly's Magic Show. Echter ik ben er niet zeker van dat Ab Surd ook Jan Kat is. De spreeksnelheid ligt hoger bij Ab Surd. Kortom, 'dat zoeken we op/uit'. De tijd gaat nu in... Salut Leendert
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.