Geplaatst 18 mei 20177 jr. Populair bericht Een stukje CD-Show met Wim van Putten. De exacte datum weet ik niet. Gezien de releases moet het ergens in het najaar van 1987 geweest zijn of misschien net januari 1988. Je hoort nog ca. 9 minuten van het eerste uur, het nieuws is er tussenuit, daarna nog 50 minuten van het tweede uur. In dit deel o.a. de nieuwe CD Single "Need you tonight" van INXS, de nieuwe CD "The Lion & The Cobra" van Sinéad O'Connor en de nieuwe CD "The Very Best of the Mama's & The Papa's". Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Technische gegevens: Bron: reel to reel 19cmps Tape: Scotch 203-36; Opgenomen met Revox A77; Afgespeeld met Dokorder 1120 -> M-Audio Audiophile USB -> Soundforge -> Lame MP3 encoder 320kbit;
Geplaatst 18 mei 20177 jr. Als ik tijd heb probeer ik de datum te achterhalen. Had ik al gezegd dat ik blij ben met je bijdragen?
Geplaatst 19 mei 20177 jr. Auteur Graag gedaan Tino! Soms is het inderdaad lastig, bijna onmogelijk om iets te dateren. Als er een nieuwsbulletin tussen zit of vermelding van een gebeurtenis lukt het meestal wel. Zo niet, sja...
Geplaatst 10 juni 20186 jr. De uitzenddatum is 3 december; Jan van Ditmarsch die de prijzen van komende week aankondigt is over anderhalf uur (en op 4 december) jarig. Ook refereert Wim aan kerstmis.
Geplaatst 19 januari 20196 jr. Op 10-6-2018 om 09:41 zei Veronica1960: De uitzenddatum is 3 december Geweldig. Mijn verjaardag plus dat de CD show destijds een van mijn favoriete radioprogramma's was. (donderdag 's avonds toch?) 19 januari 20196 jr. bewerkt door Blackbird typo
Geplaatst 19 mei 20231 jr. Op 18-5-2017 om 18:04 zei Andreas: Een stukje CD-Show met Wim van Putten. De exacte datum weet ik niet. Gezien de releases moet het ergens in het najaar van 1987 geweest zijn of misschien net januari 1988. Je hoort nog ca. 9 minuten van het eerste uur, het nieuws is er tussenuit, daarna nog 50 minuten van het tweede uur. In dit deel o.a. de nieuwe CD Single "Need you tonight" van INXS, de nieuwe CD "The Lion & The Cobra" van Sinéad O'Connor en de nieuwe CD "The Very Best of the Mama's & The Papa's". Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Technische gegevens: Bron: reel to reel 19cmps Tape: Scotch 203-36; Opgenomen met Revox A77; Afgespeeld met Dokorder 1120 -> M-Audio Audiophile USB -> Soundforge -> Lame MP3 encoder 320kbit; Aan het begin had Wim het over een import cd met de titel 1980-1984 alleen de uitvoerende artiest kan ik helaas niet verstaan. Is er iemand die het wel kan verstaan. Want ik vond de muziek prachtig. Groet Marcel.
Geplaatst 21 mei 20231 jr. Mooie show luisterde er elke Donderdag naar . Is er vast nog meer van bewaard gebleven mag ik hopen ! Wie heeft er nog wat uurtjes en kan dit plaatsen hier ? Alvast Bedankt.
Geplaatst 21 mei 20231 jr. Op 19-5-2023 om 21:55 zei Marcel Ampt: Aan het begin had Wim het over een import cd met de titel 1980-1984 alleen de uitvoerende artiest kan ik helaas niet verstaan. Is er iemand die het wel kan verstaan. Want ik vond de muziek prachtig. Groet Marcel. De import cd kan ik niet vinden, wel onderstaande video. zowel op Spotify als Apple music te be.luisteren.
Geplaatst 22 mei 20231 jr. Op 21-5-2023 om 22:32 zei PowerMusic: De import cd kan ik niet vinden, wel onderstaande video. zowel op Spotify als Apple music te be.luisteren. Bedankt
Geplaatst 24 mei 20231 jr. Op 18-5-2017 om 18:04 zei Andreas: Een stukje CD-Show met Wim van Putten. De exacte datum weet ik niet. Gezien de releases moet het ergens in het najaar van 1987 geweest zijn of misschien net januari 1988. Je hoort nog ca. 9 minuten van het eerste uur, het nieuws is er tussenuit, daarna nog 50 minuten van het tweede uur. In dit deel o.a. de nieuwe CD Single "Need you tonight" van INXS, de nieuwe CD "The Lion & The Cobra" van Sinéad O'Connor en de nieuwe CD "The Very Best of the Mama's & The Papa's". Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Technische gegevens: Bron: reel to reel 19cmps Tape: Scotch 203-36; Opgenomen met Revox A77; Afgespeeld met Dokorder 1120 -> M-Audio Audiophile USB -> Soundforge -> Lame MP3 encoder 320kbit; Gemist destijds en hij doet het zes jaar later nog steeds! Leve Mediafire! Dank, Edwin
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.