Spring naar bijdragen
Wat fijn dat je Radiotrefpunt bezoekt! Dank daarvoor. Het onderhoud en beheer van de community kost geld. Help ons hiermee. Steun Radiotrepfunt en doneer. Alvast bedankt. ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Excuus, dat zou best kunnen. Een aantal van deze opnamen heb ik een aantal jaar geleden (ik denk 2012) al gedigitaliseerd en toen op een ander forum gezet. Dus sommige opnamen zijn al in omloop.

• 1 month later...
Geplaatst

Top Andreas, bedankt voor het uploaden. Volgens mij is deze uitzending echter van 7 december 1980. In het begin hoor je de voetbaluitslagen in het nieuws en die wedstrijden zijn van die datum.

Geplaatst
Op 19-5-2017 om 23:53 zei Tino:

De Nationale Hitparade werd op zondag uitgezonden. Deze is derhalve van 7 december 1980.

5 minuten geleden zei buzzard:

Volgens mij is deze uitzending echter van 7 december 1980.

We zijn het met elkaar eens.

Geplaatst
3 uur geleden zei Albatrosstudio:

Ik kom niet verder dan "preparing download" Kan iemand hem op pixeldra zetten svp?

Albatros, kijk in je download folder ajb, daar stopt MF hem vaak in zonder dat je er erg in hebt

Geplaatst
8 uur geleden zei Albatrosstudio:

Ik kom niet verder dan "preparing download" Kan iemand hem op pixeldra zetten svp?

Geachte heer Dijkstra,

Ik voel me moreel verplicht aan uw verzoek te voldoen.

Please login or register to see this link.

N.a.v. de opmerking van Juul: nieuwslezer is Marc van Amstel.

Geplaatst
10 uur geleden zei Tino:

Geachte heer Dijkstra,

Ik voel me moreel verplicht aan uw verzoek te voldoen.

N.a.v. de opmerking van Juul: nieuwslezer is Marc van Amstel.

Waarde Tino, dank u!

Geplaatst
12 uur geleden zei Sylvester:

Zag er heel anders uit dan ik me altijd voorstelde:

Vóór het internet-tijdperk had ik ook altijd een (achteraf verkeerd) beeld bij de radiostemmen.

Alleen van Jos Bergenhenegouwen weet ik nog steeds niet hoe hij eruit ziet. Niet dat het me echt boeit, maar ik vind het knap dat hij zo anoniem is gebleven.

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.