Spring naar bijdragen

Commercials Radio Mi Amigo & RNI 3,5 uur

Featured Replies

Geplaatst

Fijne en leuke avond gewenst aan de tooghangers van het internet café ( lol )

geniet ervan . Nog een koppeling erbij van RNI Die ik via Duitsland ontvangen heb ?

"RNI 28 04 1971 2100 - 0035 David Rodgers - Crispian StJohn - Steve Merike Show.mp3"

Deze inhoud is verborgen

Deze inhoud is verborgen

Groet Philip.

Geplaatst
  • Auteur
  Op 25-5-2017 om 04:40 zei john hermans:

Hallo   Philip. ik kan deze niet luisteren 

Deze inhoud is verborgen
 klopt dat? ben eigenlijk wel benieuwd. naar Commercials Radio Mi Amigo & RNI 3,5 uur hoop dat je er nog iets aan kunt doen.

M.v.g John

Ik ga er proberen iets aan te doen , je hoort me spoedig , normaal heeft Vincent ook de RNI uitzending gedeeld hier . De bestanden hou ik zo origineel mogelijk , maar de commercials heb ik stuk voor stuk moeten knippen en die zijn in het bestand MP3PRO al de rest is gewoon mp3. Groetjes Philip.

Geplaatst
  Op 25-5-2017 om 04:40 zei john hermans:

Hallo   Philip. ik kan deze niet luisteren 

Deze inhoud is verborgen
 klopt dat? ben eigenlijk wel benieuwd. naar Commercials Radio Mi Amigo & RNI 3,5 uur hoop dat je er nog iets aan kunt doen.

M.v.g John

Het is een rar-bastand waar alle audiofiles inzitten.. Je kan niet via de site (voor)luisteren. Je zal ze eerst moeten downloaden en vervolgens moeten uitpakken met winrar, 7zip oid.

Geplaatst
  • Auteur
  Op 25-5-2017 om 06:33 zei Offshoreradio Mi Amigo:

Ik ga er proberen iets aan te doen , je hoort me spoedig , normaal heeft Vincent ook de RNI uitzending gedeeld hier . De bestanden hou ik zo origineel mogelijk , maar de commercials heb ik stuk voor stuk moeten knippen en die zijn in het bestand MP3PRO al de rest is gewoon mp3. Groetjes Philip.

Nieuwe poging Herman met de commercials , het is wel als "winrar" verstuurd , je hebt dat programma nodig ofwel " zip " Als je niet vertrouwd bent daarmee eerste winraar installeren , dan naar je muziekfiles gaan  ................... rechts op klikken en de keuze maken hier uitpakken . Dan heb heb je alle bestanden op een rij . Winrar kan je 30 dagen gratis gebruiken . IK stuur die mee  is winrar Programma 

Hier opnieuw de commercials van Mi Amigo veel succes  

Deze inhoud is verborgen

RNI 3,5 uur

Geplaatst

Offshoreradio Mi Amigo: in de forumvoorwaarden staat dat je geen software mag aanbieden op het forum. Hier graag rekening mee houden.

Winrar kan je vinden op 

Deze inhoud is verborgen
. Dit is wel een betaalde versie. Als het alleen om uitpakken gaat is 7zip een beter alternatief. Deze is namelijk gratis. Je vind hem hier: 
Deze inhoud is verborgen
Geplaatst
  Op 25-5-2017 om 07:29 zei Offshoreradio Mi Amigo:

Winrar kan je 30 dagen gratis gebruiken . 

Als je rechts-klikt op het rar-file en ''extract here'' aanklikt is er niets aan de hand met de 30-dagen limiet, bovendien kan je die ''waarschuwing'' negeren want ook na de limiet werkt hij ''gewoon''  Het is meer een courtesy om een bijdrage te doen, maar het programma blokkeert niet

Met winrar kan je trouwens ook zelf zip- en uiteraard rar-files maken

Geplaatst
  • Auteur
  Op 25-5-2017 om 08:34 zei Omnivoor:

Als je rechts-klikt op het rar-file en ''extract here'' aanklikt is er niets aan de hand met de 30-dagen limiet, bovendien kan je die ''waarschuwing'' negeren want ook na de limiet werkt hij ''gewoon''  Het is meer een courtesy om een bijdrage te doen, maar het programma blokkeert niet

Met winrar kan je trouwens ook zelf zip- en uiteraard rar-files maken

Klopt inderdaad wat je zegt , maar had niet de tijd om de hele uitleg te geven , heb ondertussen de nieuwe versie gedownload .

Fijne dag en groet Philip.

Op 25-5-2017 om 08:06 zei Vincent:

Offshoreradio Mi Amigo: in de forumvoorwaarden staat dat je geen software mag aanbieden op het forum. Hier graag rekening mee houden.

Winrar kan je vinden op 

Deze inhoud is verborgen
. Dit is wel een betaalde versie. Als het alleen om uitpakken gaat is 7zip een beter alternatief. Deze is namelijk gratis. Je vind hem hier: 
Deze inhoud is verborgen

Zal het onthouden Vincent , excuses .

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.