Geplaatst 3 juli 20177 jr. Auteur HK is aanduiding van de serie banden. Zegt niets over de oorsprong.
Geplaatst 3 juli 20177 jr. 240-1 en 240-2 zijn identiek. Band 240-1 is wel veel beter van kwaliteit. Constant gezap tussen Seagull, RNI, Veronica en Atlantis. Niets speciaals, gewoon stukjes programma's.
Geplaatst 3 juli 20177 jr. Het lijkt erop dat de band met de rug tegen de kop zat bij het afspelen van spoor 2 en 4. Dat verklaart het feit dat het geluid "achterstevoren" te horen was en ook dat het geluid zo dof klinkt. Wat wel uniek is aan deze opnamen is dat Peter van Dijken te horen is. Volgens mij heeft hij niet zo lang programma's gemaakt bij RNI, ik vermoed dat hij invaller was voor Peter Holland, die mogelijk op vakantie was. Ergens zegt hij dat het 8 Augustus is. Leuk materiaal, Vincent!
Geplaatst 3 juli 20177 jr. ook op band 240-3 hoor je deze Peter Van Dijck (omstreeks 33 minuten) Verder veel Atlantis en op het eind ook nog een stukje Stan Haag op Veronica op verplaatsing. Een programma dat live opgenomen werd in Alkmaar ter gelegenheid van de 400ste verjaardag van de stad.(op 58 minuten). Band 240-4 is identiek aan 240-3 maar ook minder van kwaliteit.
Geplaatst 5 augustus 20204 jr. Populair bericht wat super leuk ! King Kong is mij opa ! Super leuk om dit te zien en te lezen !
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.