Spring naar bijdragen

Traffic Radio stream

Featured Replies

Geplaatst
  Op 30-6-2017 om 20:07 zei Tino:

Ik gebruik StreamRipStar en die weigert dienst bij deze stream.

Welk programma kan ik dus beter gebruiken? (liefst cross-platform)

Sorry voor de wat late reactie, Ik gebruik Fstream voor mac. Weet niet of dat er ook is voor andere platforms zoals windows enz. Streamripstar ken ik niet.

Geplaatst
  • Auteur

Helaas, Fstream is alleen voor Mac.

Als iemand het met een Windows-ripper voor elkaar krijgt hoor ik het graag. Het is zoveel werk om allerlei programma's te proberen.

• 4 weeks later...
Geplaatst
  Op 4-7-2017 om 20:31 zei Tino:

Helaas, Fstream is alleen voor Mac.

Als iemand het met een Windows-ripper voor elkaar krijgt hoor ik het graag. Het is zoveel werk om allerlei programma's te proberen.

Ik gebruik PlayItRecorder en/of RadioMaximus, werkt perfect!

Geplaatst

Ik heb Windows 10 en gebruik de stream    

Deze inhoud is verborgen
      (bron: 
Deze inhoud is verborgen
 )

Opnames via  deze stream lukken bij mij via 'screamer radio', hierbij wel even eerst de 'tracksplitsing' eruit slopen (voorkeuren, voorkeuren, recording en vervolgens  example vakje leeg maken) want anders gaat die elk liedje apart opnemen en 'streamWriter'. Vooral de laatste applicatie is handig als je meerdere streams tegelijk op wilt nemen.

Gr, Melle

Geplaatst

Excuus @Tino

Ik heb idd net als @melle ook 

Deze inhoud is verborgen

Misschien heb je een dubbelgebruikte poort? Waardoor het niet gebruikt kan worden? In jouw link zit een proxyverwijzing. Mogelijk dat daar de crux zit.

Deze inhoud is verborgen
 + 
Deze inhoud is verborgen
 = succes bij mij ;-)

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.